سرقت شبانه سنگ قبر‌های بهشت زهرا (س) +عکس و فیلم


صبح امروز افرادی که برای ذکر فاتحه به قطعه 211 بهشت زهرای تهران مراجعه کردند با صحنه عجیب و ناراحت کننده سرقت چندین سنگ قبر مواجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از پارسینه، با تداوم اوضاع اقتصادی وخیم کشور و افزایش سرسام آور قیمت اجناس مختلف برخی افراد به روش‌های عجیب و ناپسندی برای پول درآوردن روی آورده اند.

طی هفته‌های گذشته دزدیدن پیچ و مهره‌های یک پل در بزرگراه حکیم و تیر‌های چراغ بزرگراه آزادگان وضعیت بسیار خطرناکی را پدید آورد که منجر به مسدود شدن چند روزه بزرگراه حکیم و ایجاد ترافیک در بزرگراه آزادگان شد.

سرقت شبانه سنگ قبر‌های بهشت زهرا (س) +عکس و فیلم

این بار اما مشاهدات حاکی از آن است که سنگ مزار شماری از افراد که در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده اند، از جا کنده شده و به سرقت رفته است

با توجه به اندازه و وزن این سنگ‌ها به نظر می‌رسد این کار توسط چند نفر انجام شده باشد و برای حمل چندین سنگ به خارج از این آرامستان لازم است که از خودرو استفاده شود.

سرقت شبانه سنگ قبر‌های بهشت زهرا (س) +عکس و فیلم


با توجه به اینکه ساعت ورود به بهشت زهرا محدود به اذان صبح تا اذان مغرب است و خارج از این ساعت اجازه ورود و خروج به مردم و مراجعین داده نمی‌شود، سرقت این تعداد سنگ مزار به احتمال زیاد در تاریکی شب صورت گرفته و جای سوال وجود دارد که سارقین چگونه توانسته اند با خودرو وارد محوطه آرامگاه‌ها شده، در سکوت شب سنگ‌ها را از جا کنده و در نهایت به بیرون منتقل کنند.

در حال حاضر پلیس آگاهی تهران در قطعه ۲۱۱ بهشت زهرا که شاهد این اتفاق بوده حضور دارد و پیگیر ماجراست.


در حال حاضر قیمت سنگ قبر از حدود ۵ میلیون تومان شروع شده و برای سنگ‌های خاص تا چندصد میلیون تومان هم می‌رسد و همین امر انگیزه سارقان را برای دست زدن به چنین اقدام تاسف انگیزی بیشتر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید