اجرای طرح جمع آوری معتادین استان ایلام از هفته آینده


اجرای طرح جمع آوری معتادین استان ایلام از هفته آینده

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: هفته آینده طرح جمع آوری معتادین در سراسر استان در مدت زمان 24 ساعته انجام می‌گیرد

سرهنگ «حسین نجفی» با بیان اینکه با بیان اینکه از هفته آینده طرح جمع آوری معتادین در سراسر استان اجرا می‌شود و بر اساس این طرح همه معتادین در سراسر استان در کمتر از ۲۴ ساعت جمع آوری می‌شوند، اظهار کرد: مشکل در بحث نگهداری معتادان بعد از جمع آوری آنهاست که بهزیستی و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی انجام داده و ساز و کاری که می‌توانند این کار را انجام دهند، فراهم کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه حضور و تردد معتادین در سطح شهر باعث سرقت و ناامنی می‌شود، تصریح کرد: بخشی از سرقت‌ها در جرائم خرد مربوط به همین معتادین است که نارضایتی مردم را هم به دنبال دارد.

وی افزود: در بسیاری از مواقع و بعد از اجرای طرح جمع آوری معتادین، ما معتادین را که بازداشت می‌کردیم به کمپ تحویل می‌دادیم و کمپ هم تحویل گرفته اما بعد از چند روز و به خاطر اینکه رسیدگی به وضعیت این افراد یک متولی خاص ندارد که هزینه آنها را پرداخت کنند، دوباره در فضای عمومی جامعه حضور می یابند.

نجفی با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادین در سراسر استان و به صورت ویژه در مرکز استان اجرا خواهد شد، گفت: هر چند نگهداری معتادین هزینه بردار است اما تعدادشان آنقدر هم زیاد نیست که نشود آنها را در کمپ‌ها نگهداری کرد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح جمع آوری معتادین در نقاط مختلف استان با توجه به ایام پایانی سال و ایام تعطیلات عید نوروز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...