مسابقات لیگ دسته دوم بستکبال بانوان کشور در بجنورد آغاز شد


مسابقات لیگ دسته دوم بستکبال بانوان کشور  در بجنورد آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مرحله برگشت مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور از امروز -چهارشنبه- در شهر بجنورد آغاز شده است که این رقابت ها به مدت 2 روز ادامه دارد.

رییس هیات بسکتبال خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دور رفت این رقابت ها به میزبانی تهران برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات از ساعت ۱۳ امروز در حال برگزاری است.

مهدی غفوریان افزود: امروز در بازی نخست، تیم های رادشاهین تهران و رایان پارس تهران و در بازی دوم نیز خانه بسکتبال بابل با تیم شهسان خراسان شمالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در روز دوم نیز تیم شهسان استان و راد شاهین تهران بازی اول و تیم های خانه بسکتبال بابل و رایان پارس تهران بازی دوم را انجام می دهند.

وی با اشاره به دعوت والیبالیست نونهال استان به اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: امسال امیرحسین یاوری با عملکرد ورزشی مطلوب در تکنیک های فردی در مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان، به مرحله دوم این اردوها دعوت شد.

هم اینک حدود ۷۰۰ بسکتبالیست آقا و خانم زیر نظر هیات ورزشی بسکتبال خراسان شمالی فعالیت می کنند.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا