نجاریان: به خاطر باخت به ذوب‌آهن از کادر فنی و هواداران عذرخواهی می‌کنیم


نجاریان: به خاطر باخت به ذوب‌آهن از کادر فنی و هواداران عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی نجاریان در خصوص دیدار قبل فولاد و شکست این تیم گفت: می‌دانستیم بازی سختی است، اصلا مستحق باخت نبودیم اما اشتباهاتی همه بازیکنان انجام دادیم که باعث شد این بازی را...

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی نجاریان در خصوص دیدار قبل فولاد و شکست این تیم گفت: می‌دانستیم بازی سختی است، اصلا مستحق باخت نبودیم اما اشتباهاتی همه بازیکنان انجام دادیم که باعث شد این بازی را ببازیم. بازی با ذوب‌آهن برای تمام شد و تنها می‌توانیم از مدیریت، کادر فنی و هواداران بابت این نتیجه عذر خواهی کنیم.

وی افزود: فوتبال ادامه دارد و همه ما همقسم شدیم که در دیدارهای آتی خصوصا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم جبران کنیم و باعث شادی مردم خوزستان و هواداران شویم. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دوباره در عربستان است، ما با شرایط مسابقات آشنا هستیم و قطعا کادر فنی برنامه ویژه ای برای این بازی‌ها دارد.

بازیکن فولادخوزستان که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد در خصوص حضور بازیکنان جدید در این تیم گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند، در این مدت به تیم کمک بسیاری کرده‌اند و همگی با هم اکنون یک تیم واحد هستیم و تلاش خواهیم کرد تا یک تیم گردن کلفت را راهی مسابقات آسیایی کنیم. اوج فوتبال تیم ما را در آسیا خواهید دید و مطمئن هستیم که سورپرایز امسال لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد. قطعا هواداران هم مثل همیشه در کنار ما خواهند بود و قول می‌دهیم با تمام توان و انرژی برای شادی آن‌ها در تمامی مسابقات بجنگیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا