ویوو Y01 با تراشه Helio P35 و اندروید 11 گو معرفی شد


ویوو Y01 با تراشه Helio P35 و اندروید 11 گو معرفی شد

ویوو رسماً گوشی پایین‌رده Y01 را با تراشه‌ی Helio P35 مدیاتک، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 11 گو ادیشن رونمایی کرد.

اولین شایعات درباره‌ی گوشی پایین‌رده ویوو Y01 ژانویه سال جاری میلادی منتشر شد که طراحی، مشخصات و حتی قیمت این محصول را فاش کرد. اکنون پس از گذشت تقریباً دو ماه، این گوشی رسماً معرفی شده است. درحال‌حاضر، این دستگاه در فهرست وب‌سایت رسمی ویوو برای بازارهای آفریقا قرار گرفته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، ویوو Y01 از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌برد و صفحه‌نمایش آن ۶٫۵۱ اینچی و دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای بالای آن تعبیه شده است. این پنل از نوع IPS LCD است و وضوح HD پلاس (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد. طراحی پشتی این دستگاه شبیه ویوو Y15s است که ژانویه‌ی امسال معرفی شد. ابعاد این دستگاه نیز ۱۶۳٫۹۶ در ۸٫۲۸ در ۷۵٫۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است.

ویوو Y01 با تراشه Helio P35 و اندروید 11 گو معرفی شد

ویوو Y01 از دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی اصلی با f/2.0 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 بهره می‌برد. فلاش LED نیز زیر دوربین پشتی این دستگاه تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی امکان استفاده از حالت‌هایی مثل زیباساز چهره و تایم‌لپس را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مشخصات Y01 ویوو می‌توان به تراشه‌ی Helio P35 مدیاتک، ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد.

ویوو Y01 از درگاه کارت میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند و باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ وات است. همچنین، به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ گو ادیشن را با رابط کاربری Funtouch 11.1 اجرا می‌کند. این دستگاه به یک درگاه میکرو یواس‌بی مجهز شده است و از بلوتوث ۵٫۰، وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و وای‌فای ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از 4G و دو سیم‌کارت اشاره کرد. قیمت Y01 هنوز اعلام نشده است؛ ولی این دستگاه در رنگ آبی و مشکی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری