بیانیه ‌باشگاه استقلال در آستانه شهرآورد: امیدواریم داوران تحت تاثیر شانتاژها قرار نگیرند


بیانیه ‌باشگاه استقلال در آستانه شهرآورد: امیدواریم داوران تحت تاثیر شانتاژها قرار نگیرند

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال در آستانه شهرآورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیدواریم داوران تحت تاثیر شانتاژها قرار نگیرند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز(چهارشنبه) باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان رسیدگی به شرایط داوری‌ها شد.

این در حالیست که تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در همین راستا باشگاه استقلال نیز بیانیه‌ای به شرح زیر اعلام کرد:

متاسفانه مجموعه‌ای که در سال‌های اخیر به برخورداری از حمایت‌های نامتعارف شهرت یافته است و دیگر کارش به جایی رسیده که لطف مکرر را حق مسلم خود می‌داند، در آستانه دربی تهران با انواع بازی‌های رسانه‌ای مثل نامه‌نگاری به سازمان لیگ و خبرسازی‌ درباره داور دربی پیش‌رو، در تلاش است که مجددا بر فضای داوری در دربی تهران اثر بگذارد.

امیدواریم شنیده نشود که با این شانتاژها کسی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد که پنالتی‌های‌ گرفته نشده برای تیم استقلال در چند دربی اخیر (به گواه کارشناسان و حتی بازیکن تیم رقیب+ویدیو) نشان می‌دهد که این فضاسازی‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

باشگاه استقلال ضمن ابراز نگرانی شدید خود بابت این گونه‌ رفتارهای غیراخلاقی و با تاکید بر اینکه از طرق قانونی علیه حاشیه‌سازان اقدام کرده است، از کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار دارد که با این ترفندها و شیطنت‌ها برخورد قاطعانه‌ای صورت دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس