تلاش کمانداران کامپوند برای کسب جایگاه از دست رفته در آسیا


تلاش کمانداران کامپوند برای کسب جایگاه از دست رفته در آسیا

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: با هدف گذاری انحام شده تلاش بر این است که در کاپ آسیا تایلند دوباره جایگاه از دست رفته خود را در آسیا کسب کنیم.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم کامپوند برای شرکت در مسابقات مرحله اول کاپ آسیا در تایلند، اظهار کرد: برای شناسایی کمانداران اعزامی به کاپ آسیا بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، چند مرحله اردو داشتیم که در جریان برگزاری اردوها نیز رکوردگیری درون اردویی برگزار شد که در نهایت گیسا بایبوردی، راحله فارسی، کوثر خشنودی کیا، محمدصالح پالیزبان، امیر کاظم پور، حمزه نکویی و حسام الدین کوثر که بالاترین رکوردها را در اردوها به ثبت رسانده بودند، برای شرکت در کاپ آسیا انتخاب شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در کاپ آسیا تایلند هستید، گفت: تیروکمان رشته رکوردی است و پیش بینی مدال به راحتی امکانپذیر نیست، البته ما تنها برای کسب مدال در کاپ آسیا تایلند حضور پیدا خواهیم کرد و تلاشمان بر این است که در این مسابقات با کسب بهترین نتیجه، جایگاه از دست رفته خود را در آسیا پیدا و کامپوند ایران را در آسیا دوباره مطرح کنیم.

سرمربی تیم ملی کامپوند همچنین در ارزیابی از وضعیت تیم کامپوند نسبت به گذشته، افزود: در حال حاضر رکورد کمانداران کامپوند نسبت به یکسال گذشته خیلی بهتر شده و روند آنها رو به رشد است، به خصوص طی چند ماه گذشته در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و اردوها، رکوردهای خوبی توسط کمانداران به ثبت رسیده که ما را به آینده کامپوند امیدوار می‌کند.

عبادی در پایان گفت: هدف گذاری اصلی ما بازیهای آسیایی چین است که با بهبود رکوردها سعی داریم ضمن ارتقاء رنکینگ، بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس