سفری رویایی و ارزان به جزیره زیبای کیش


سفری رویایی  و ارزان به جزیره زیبای کیش

انتخاب جزیره کیش برای سفر چند روزه به همراه دوستان و خانواده یکی از انتخاب‌های مناسب برای تجربه اقامت در یک جزیره است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام رادار ۳۶۱، در این میان با برنامه ریزی زود هنگام با رزرو هتل کیش می‌توانید با گزینه‌های بیشتری آشنا شوید. در فصل‌های کم مسافر هتل‌های کیش تخفیف بالایی برای رزرو هتل در سایت‌های گردشگری قرار می‌دهد. شما می‌توانید در سایت رادار۳۶۱ پس از وارد کردن شرایط اقامت خود برای رزرو هتل کیش با ارزان‌ترین هتل های کیش آشنا شوید. از این طریق شما در کم‌ترین زمان با هتل‌های مختلف کیش با قیمت ارزان آشنا خواهید شد و بدون مراجعه حضوری برنامه سفر خود را می چینید. در ادامه با برخی از هتل‌ها درکیش برای رزرو هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

بهترین هتل های کیش

هتل‌های کیش که از تنوع بالایی برخودار هستند علاوه بر امکانات مناسب برای اقامت، از خدمات مختلفی نیز بهره مند هستند. مسافران حتی می‌توانند از امکانات ورزشی، تفریحی و رستوران و کافی هتل استفاده نمایند. در زمان رزرو هتل کیش در سایت رادار۳۶۱ تمام امکانات هتل مورد نظر شما با تصاویر نیز به شما ارائه خواهد شد. گاهی رزرو هتل ارزان در ایام عید نوروز و یا اعیاد و تعطیلات خاص با دشواری همراه است. بدین منظور با رزرو هتل زود هنگام می‌توانید بهترین هتل‌ در کیش را با هزینه ارزان رزرو نمایید.

هتل مارینا کیش

هتل ۵ ستاره مارینا کیش در سال۱۳۹۰ در موقعیت مکانی عالی و سرسبز احداث شده‌ است. انواع گونه‌های گیاهی و آب نمای زیبا در محیط بیرونی این هتل کیش فضای آرام همراه با آرامش را برای مسافران در هتل وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های خاص این هتل دسترسی آسان به ساحل مرجانی و دریا از هر دو سمت هتل است. در فضای داخلی این امکانات رفاهی مناسبی مانند فروشگاه، کافی شاپ، استخر، سالن ماساژ و سونا، بیزینس روم و سالن کنفرانس و رستوران برای مهمانان طراحی شده‌ است. این هتل دسترسی راحتی به بازار مرجان، بازار پردیس و باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها دارد.

سفری رویایی  و ارزان به جزیره زیبای کیش

هتل شایان کیش

هتل ۵ستاره شایان کیش یکی از هتل‌های با سابقه در این جزیره است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردیده‌ است. هتل شایان با نمایی زیبا از دریای نیلگون و چشم انداز زیبا در ۴طبقه و ۱۹۱واحد اقامتی امکانات لوکس و خدمات مناسبی برای رفاه مسافران ارائه می‌دهد. برخی از امکانات این هتل کیش شامل استخر، سونا، لاندری، ماساژ، آتلیه، فروشگاه و خدمات تور است. در زمان رزرو هتل شما می‌توانید از انواع خدمات و امکانات و فاصله تا مراکز مهم آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. رستوران شمبلیر و سنتی در هتل شایان انواع غذاهای ایرانی، ایرانی و سنتی را برای مسافران سرو می‌کنند.

هتل آرامیس کیش

هتل ۴ستاره آرامیس یکی از بهترین هتل‌ها در کیش است. اگر به دنبال هتلی با قیمت ارزان و خدمات مناسب هستید این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل آرامیس در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردیده‌ است. این هتل با مراکز تجاری مانند کیش مال، پردیس یک و بازار زیتون فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر دارد. برای گردش در اسکله تفریحی، بولینگ مریم و گذر هنرمندان و کارتینگ نیازمند تاکسی خواهید شد. در فضای داخلی هتل امکاناتی مانند رستوران، چای خانه و کافی شاپ، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و لاندری برای مهمانان وجود دارند.

هتل ویدا کیش

هتل ۱۰ طبقه ویدا که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده‌ است دارای ۵ستاره است. این هتل موقعیت مکانی مناسب برای رزرو هتل در نزدیک مراکز مهم جزیره کیش و دانشگاه بین المللی پردیس شریف دارد. در طراحی و ساخت این هتل از بالاترین استانداردها و تجهیزات استفاده شده‌ است. برای رفاه مسافران امکانات و خدماتی مانند آرایشگاه، استخر، سونا، کافی شاپ، لاندری، فروشگاه، پارک کودک، دستگاه واکس کفش و کرایه اتومبیل بدون راننده قرار داده شده‌ است. سالن کنفرانس و رستوران هتل ویدا بهترین امکانات را برای مسافران تهیه کرده‌اند. واحدهای اقامتی هتل به انواع دو تخته استاندارد، سه تخته استاندارد رو به دریا تقسیم می‌شوند.

هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ ستاره پارمیدا که یکی از بهترین هتل‌ها با قیمتی ارزان در میان دیگر هتل‌ها در کیش است، در سال ۱۳۹۳ ساخته شده‌ است. این هتل ۴ طبقه با ۸۱ اتاق در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد. این اتاق‌ها به واحدهای دو تخته، سه تخته و سوئیت تقسیم می‌شوند. هتل پارمیدا با مرکز تجاری، بازار زیتون، گذر هنرمندان و بلوار ساحل فاصله کمی دارد و مسافران پیاده می‌توانند به این مراکز بروند. اما برای دسترسی به دیگر مراکز مانند بازار پانیذ، رویال مال، کیش مال، بازار پردیس و مروارید و پارک دلفین‌ها نیازمند تاکسی سرویس خواهید شد. زمین تنیس، استخر، پارکینگ، لاندری، آتلیه، خدمات معلولین و ماساژ و صندوق امانات از جمله امکاناتی هستند که برای مهمانان مهیا شده‌ است.

سفری رویایی  و ارزان به جزیره زیبای کیش

رزرو هتل در کیش با ارزان ترین قیمت

در رزرو هتل کیش شما با تحقیق و بررسی گزینه‌های مختلف در زمان پیش از سفر به آسانی می‌توانید سفری با هزینه کمتری داشته باشید. در سایت رادار۳۶۱ شما به آسانی می‌توانید با انواع هتل در کیش با امکانات و خدمات گوناگون با ارزان‌ترین قیمت آشنا شوید. این سایت پس از دریافت اطلاعات شما در خصوص نوع هتل، موقعیت مکانی و شرایط هتل در کم‌ترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف زمان به شما ارزان‌ترین و بهترین موارد را برای رزرو هتل ارائه خواهد داد. شما با مشاهده تصاویر و اطلاعات کامل در مورد هتل‌های کیش می‌توانید با اطمینان بیشتری هتل خود را رزرو نمایید. سایت رادار۳۶۱ با پشتیبانی توسط تیم حرفه‌ای و با تجربه خود بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند سفری ارزان و مطمعن را همراه با خانواده و دوستان خود تجربه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق