کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان 4 رتبه کشوری کسب کرد


کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان 4 رتبه کشوری  کسب کرد

رحیمی رومه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در دومین و سومین رویداد ملی فهما صاحب چهار رتبه کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابراهیم رحیمی رومه» به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: فلسفه شکل گیری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد احیای کارکردهای مختلف مساجد است و مخاطب ما نیز کودک و نوجوان با به ویژه جذب قشر خاکستری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) افزود: با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در جهان امروز، شاهد تغییر ذائقه ها و گرایش افراد به سمت و سوی فضای مجازی هستیم و از طرف دیگر برای ارتباط گیری و رفع صحیح نیاز نسل جوان باید از طریق شناخت ذائقه های آنها، دست به فعالیت زد لذا بر همین اساس طی چند سال اخیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فعالیت های محتوایی خود را در بستر فضای مجازی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: رویداد ملی «فهما» در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی در سه سال متوالی برگزار شد.

وی افزود: رویداد ملی فهما یک حرکت ارزشمند در راستای شناسایی و کشف استعداد‌های بچه‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و هنری است و می‌توان از این ظرفیت برای تسریع در کشف استعداد بچه‌های مسجدی استفاده کرد و شناسایی چهره‌های برجسته قرآنی، گسترده شدن فعالیت بین بچه‌های مسجدی و ایجاد شوق و شور در بین جوانان مسجدی از جمله این دستاورد‌ها بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: کانون امام حسن مجتبی(ع) در دومین رویداد ملی فهما موفق به کسب عناوین کانون رابط برتر و کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق همدلی شناخته شد و در سومین رویداد ملی فهما نیز عناوین کانون رابط شایسته تقدیر ویژه و کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق رسانه را کسب کرد.

رحیمی رومه یادآور شد: همدلی و همکاری ارکان مسجد مانند امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد از عوامل تاثیرگذار در کسب این موفقیت ها بوده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار