لمینت دندان؛ راز سفیدی دندان بازیگران


لمینت دندان؛ راز سفیدی دندان بازیگران

لمینت دندان یکی از جذاب ترین عمل های زیبایی دندان است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از بازیگران و هنرمندان با لمینت جذابیت چهره خود را چند برابر می کنند. ممکن است شما جزو کسانی باشید که همیشه مسواک می زنید یا از دندان های خود به خوبی مراقبت می کنید اما تنها چیزی که در آینه می بینید دندان های زرد و کدر است. نگران نباشید ما در...

لمینت دندان معجزه زیبایی لبخند مزایای لمینت دندان مهمترین برندهای لمینت دندان لمینت بدون تراش، لمینت پرطرفدار بازیگران کجا دندان های خود را لمینت کنیم؟

واقعیت این است که یکی از عوامل مهم زیبایی چهره، دندان های زیباست. زیرا دندان های زیبا یک لبخند جذاب را می سازند و عموما در هنگام صحبت کردن اولین چیزی که به چشم می آید لبخند و دندان های شما است. دندان های مرتب و سفید اعتماد به نفس را بالا می برند و باعث می شوند که در برخوردهای خود به راحتی و بدون نگرانی لبخند بزنید.

ممکن است برای شما هم سوال باشد که دلیل دندان های براق و لبخند جذاب بازیگران چیست؟ چه رازی در سفیدی دندان بازیگران نهفته است؟

اگر از نظر شما بازیگران و سلبریتی ها چهره جذاب و لبخند زیبایی دارند بهتر است بدانید که این افراد برای داشتن این لبخند زیبا زمان و هزینه کرده اند. اما نگران نباشید، کار چندان سختی نیست. شما هم می توانید با انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب برای انجام لمینت یا کامپوزیت صاحب یک لبخند خاص باشید. کلینیک های دندانپزشکی بسیاری در تهران کار لمینت دندان بازیگران را انجام می دهند مانند کلینیک دکتر آرش راد، کلینیک سریتا و کلینیک مبین و کلینیک ایده آل.

این روزها بیشتر بازیگران برای تکمیل زیبایی چهره خود دندان هایشان را لمینت دندان یا کامپوزیت می کنند. هم لمینت دندان و هم کامپوزیت ونیر روش هایی برای اصلاح طرح لبخند هستند و باعث می شوند زیبایی چهره چند برابر شود.

در اینجا می خواهم درباره لمینت برای شما صحبت کنم و به شما خواهم گفت که چطور بازیگران با استفاده از لمینت دندان خود را خاص تر از بقیه می کنند.

https://drserita.com/لمینت/

لمینت دندان؛ راز سفیدی دندان بازیگران

لمینت دندان معجزه زیبایی لبخند

لمینت ها پوسته های نازکی از جنس سرامیک هستند. جنس این پوسته ها چنان محکم و مقاوم است که به راحتی شکسته نمی شود یا از روی دندان جدا نمی شود. این پوسته ها که به صورت لایه ای نازک مانند ناخن هستند، بعد از قالبگیری دندان ها توسط دندان پزشک، متناسب با شکل و اندازه دندان ها در لابراتوار ساخته می شوند. بعد از آماده شدن لمینت ها، دندانپزشک آنها را با مواد چسب مانند مخصوصی روی دندان می چسباند و با لیزر یا نور آبی تثبیت می کند.

مزایای لمینت دندان

ضخامت لمینت کم و طول عمر آن زیاد است. مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارد با لمینت می توانید فاصله بین دندان ها را از بین ببرید. بی نظمی و شکستگی یا هر گونه عیوب دندانی را اصلاح کنید. و از همه مهمتر طرح لبخند خود را زیباتر کنید.

مهمترین برندهای لمینت دندان

در حال حاضر کمپانی های زیادی وجود دارند که در کار ساخت مواد اصلی لمینت دندان هستند و برندهای مختلفی را با قیمت های متفاوت تولید می کنند. مثل زیرکونیا، ایمکس کانتکت لنز، فلدسپاتیک، لومینیرز و سوپر لومینیرز. تفاوتی که بین آنها وجود دارد در جنس، میزان ضخامت و مقاومت آنهاست. البته نیازی نیست شما در مورد برندها تحقیق کنید. همین که کلینیک دندانپزشکی معتبری را انتخاب کنید می توانید اطمینان داشته باشید که از برندهای خوبی برای لمینت استفاده می کنند.

لمینت دندان؛ راز سفیدی دندان بازیگران

لمینت بدون تراش، لمینت پرطرفدار بازیگران

بیشتر بازیگران از روش لمینت بدون تراش استفاده می کنند. در این روش بر خلاف روش های قبلی لمینت، هیچ تراشی روی دندان انجام نمی شود. برای این کار از بهترین نوع لمینت استفاده می شود که هم ضخامت کمتر و هم طول عمر بالاتری دارد.

اگر دندانپزشک به کار خود مسلط باشد و از برندهای لمینت معتبر و حرفه ای استفاده کند نیازی به تراش دندان نیست. تنها مینای دندان به قول معروف پرداخت می شود تا برای نصب لمینت ها آماده شود. در کلینیک سریتا از بهترین برندهای لمینت به نام لومینیرز استفاده می شود این لمینت های حرفه ای بسیار نازک، محکم و مقاوم هستند و در عین حال بسیار زیبا و طبیعی به نظر می رسند.

کجا دندان های خود را لمینت کنیم؟

مهمترین مساله در لمینت کردن دندان، انتخاب کلینیک یا دندانپزشک باتجربه و متخصص است. لمینت کردن دندان علاوه بر اینکه عمل پرهزینه ای است حساسیت بالایی نیز دارد. به همین دلیل انتخاب دندانپزشک زیبایی باتجربه برای انجام آن اهمیت زیادی دارد. زیرا در صورت نداشتن مهارت و عدم نصب صحیح لمینت ممکن است دچار عوارضی مانند پوسیدگی دندان در زیر لمینت، عفونت و تحلیل بافت لثه، لقی دندان و افتادن لمینت از روی دندان شوید.

کلینیک سریتا یک کلینیک دندانپزشکی زیبایی تخصصی است که در آن تیمی از دندانپزشکان حرفه ای و باتجربه وجود دارد. از برندهای معتبر و باکیفیت لمینت استفاده می شود و در آن امکان پرداخت قسطی وجود دارد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت دهان و دندان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!