اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود


اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت در ارومیه برگزار می شود.

سیروس یوسفی امروز ۱۹ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، افزود: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که بین دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور هرساله برگزار می شود، ۲۲اسفند در ارومیه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در خصوص محورهای این جشنواره نیز یاد آور شد: فعالیت خلاقانه، کار افرینی، شاخه انجمن برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محور های جشنواره حرکت است.

وی در خصوص هدف از برگزاری جشنواره نیز اظهار کرد: تشویق ایده های خلاق، ایجاد نشاط و انگیزه و ساماندهی دانشجویان برای زندگی سالم و سوق دادن طرح های خلاقانه دانشجویان به بازار کار و صنعت استان در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف احرای جشنواره حرکت است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره با محوریت دانشجویان و استاتید برگزار می شود، تصریح کرد: برای چهارمین جشنواره ملی حرکت ۳۰۸ اثر به دبیر خانه ارسال و ۲۹ اثر منتخب و به وزارت علوم برای ارزیابی ارسال شد.

یوسفی با تاکید به اینکه در این جشنواره ۵۰ داور به ارزیابی آثار پرداختند، اظهار کرد: سال گذشته از استان تنها یک اثر برگزیده شد اما امسال دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای استان ۴مقام منتخب کسب کردند.

یوسفی ادامه داد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری درجهت حمایت از طرح های خلاقانه برای توسعه بخش اقتصادی و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی وظیفه ما حمایت از دانشجویان خلاق و دارای طرح های خلاقانه و عملیاتی برای گام برداشتن در این راه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022