احتمال بازگشت رجب‌زاده به شیراز با فجر


احتمال بازگشت رجب‌زاده به شیراز با فجر

سرمربی سابق قشقایی شیراز احتمال دارد هدایت فجر سپاسی را برعهده بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فجر سپاسی شیراز پس از اینکه با علی‌اصغر کلانتری قطع همکاری کرد، برای انتخاب سرمربی جدیدش اقدام نموده و به دو گزینه نهایی رسیده و احتمال دارد تا پایان هفته جاری تکلیف نیمکت خود را مشخص کند.

در شرایطی که اسامی مختلفی برای هدایت فجر سپاسی شیراز نام برده می‌شود، اما مسئولان این باشگاه برای انتخاب جانشین کلانتری به دو گزینه نهایی رسیده‌اند که در این بین، شانس مهدی رجب‌زاده برای هدایت فجری‌ها بیشتر است.

رجب‌زاده که فوتبال حرفه‌ای خود را با فجر سپاسی شروع کرد و نخستین بار در لیگ برتر با پیراهن این تیم به میدان رفت و پس از آن راهی ذوب‌آهن اصفهان شد، گزینه جدی شیرازی‌ها برای انتخاب جانشین کلانتری است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او هدایت فجر را در ادامه لیگ برتر برعهده می‌گیرد.

این مربی ۴۳ ساله که در ابتدای فصل سرمربی قشقایی شیراز بود و حتی صدرنشینی لیگ یک را همراه تیمش تجربه کرد، پس از پایان هفته یازدهم و کسب ۱۹ امتیاز همراه این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و از سمت خود استعفاء داد ولی بعید نیست خیلی زود دوباره به شیراز برگردد و سرمربی فجر شود.

فجر سپاسی شیراز پس از قطع همکاری با کلانتری، تمرینات خود را زیر نظر مهرزاد معدنچی دنبال کرد ولی به نظر می‌رسد خیلی زود تکلیف سرمربی این تیم از بین رجب‌زاده و یک گزینه دیگر مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !