خدمات درمانی رایگان به روستاییان شیروان ارائه شد


خدمات درمانی رایگان به روستاییان شیروان ارائه شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: تیم سلامت به مدت یک روز در شهرک امام سجاد (ع) واقع در بخش سرحد این شهرستان مستقر شد که خدمات درمانی و داروی رایگان به روستاییان ارائه داد.

محسن نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم متشکل از (پزشک متخصص قلب ، پزشک عمومی، پرستار خانم و آقا، مامائی، توانبخشی و فیزیوتراپ ) بود که ۱۵۰ نفر از اهالی این شهرک توسط پزشک عمومی و متخصص ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات و داروی رایگان(۱۰۰ میلیون ریال)، ۵۰ مورد نوار قلب ، ۱۲۰ مورد کنترل فشارخون ، ۳۵ مورد تزریقات و ۱۰ مورد خدمات مامائی انجام پذیرفت.

نوروزی با بیان اینکه امسال کاروان سلامت در ۶ روستای این شهرستان با تیم پزشکی مستقر شد و خدمات درمانی رایگان ارائه داد اضافه کرد: با توجه به دسترسی نداشتن ساکنان برخی از روستاها و نقاط محروم به امکانات پزشکی و درمانی، کاروان سلامت به این روستاها می‌رود تا نیازهای درمانی آنها را رفع کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: دراین کاروان سلامت یک روز آموزش و پرورش مکانی در اختیار گذاشت و بخشداری سرحد هم اقدامات به جلسات متعدد و هماهنگی با شورا و دهیاران شد که علاوه بر آن یک دوره کلاس کمک های اولیه همگانی توسط مربی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفرجمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!