ماهونک؛ قطب شیرینی‌پزی رفسنجان


ماهونک؛ قطب شیرینی‌پزی رفسنجان

شهردار رفسنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه شیرینی خانگی ماهونک، این محله را «قطب شیرینی‌پزی رفسنجان» نامید و گفت: در هر خانه از این محله، یک کارگاه شیرینی‌پزی دایر است.

به گزارش ایسنا، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو، نمایشگاه شیرینی خانگی ماهونک با هدف حمایت از مشاغل خانگی عصر امروز 19 اسفندماه با حضور شهردار رفسنجان، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و فرمانده سپاه رفسنجان افتتاح شد.

این نمایشگاه واقع در خیابان علامه مجلسی، کوچه روبروی گلزار شهدا، عباسیه ماهونک به همت معاونت هنری شهرداری و با همکاری پایگاه بنت الهدی حوزه نرجس خاتون در حال برگزاری است.

شهردار رفسنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه شیرینی خانگی ماهونک اظهار کرد: در حالی که عموم مردم، شهرستان رفسنجان را به معدن مس و محصول کشاورزی پسته می شناسند اما این شهرستان ظرفیت های دیگری نیز دارد که یکی از این ظرفیت ها محله ماهونک است که در زمینه تولید شیرینی خانگی با کیفیت در شهرستان سرآمد است به گونه ای که در هر خانه از این محله، یک کارگاه شیرینی پزی دایر است.

مجید کهنوجی افزود: برای شناخته شدن این ظرفیت در سطح کشور، افزایش درآمد کارگاه های خانگی و دریافت سیب سلامت کارگاه های شیرینی پزی محله ماهونک، نمایشگاه شیرینی خانگی ماهونک به همت معاونت هنری شهرداری و با همکاری پایگاه بنت الهدی حوزه نرجس خاتون برگزار شده است.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه شیرینی خانگی ماهونک نزدیک به 40 کارگاه شیرینی پزی محصولات خود را از 19 تا 20 اسفند ماه ساعت 9 الی 18 در ماهونک، خیابان علامه مجلسی، کوچه روبروی گلزار شهدا، عباسیه عرضه کرده اند.

ماهونک؛ قطب شیرینی‌پزی رفسنجان

ماهونک؛ قطب شیرینی‌پزی رفسنجان

ماهونک؛ قطب شیرینی‌پزی رفسنجان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه