اجرای 30 طرح اشتغال‌زایی در هفته احسان و نیکوکاری


اجرای 30 طرح اشتغال‌زایی در هفته احسان و نیکوکاری

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) یاسوج گفت: 30 طرح اشتغالزایی در هفته احسان و نیکوکاری اجرا شد.

مصیب حیدری در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری ۳۰ طرح اشتغالزایی در استان خبر داد و گفت: بمناسبت هفته احسان ونیکوکاری تعداد ۳۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد که ۱۰ طرح زنبورداری به نمایندگی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسید.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۹۰ طرح اشتغالی در حوزه کشاورزی، دامداری و خدماتی و خودروی وانت برای مددجویان و متقاضیان اجرایی شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این ۴۹۰ طرح را قریب به ۲۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۲۰۰ نفر شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک‌های عامل خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانک‌ها بالغ به ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر تشکیل پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت و کمک به نیازمندان را دارند و اقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند تقدیر و تشکر کرد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۵۰ نفر از کارجویان اشتغال در سال جاری اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج همچنین یاد آور شد: در مدت ۹ ماهه اول سال جاری ۵۰ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده است.

حیدری اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان را یادآور شد و اظهار کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده اند و برای آنان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند و یا جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد