تندیس سیمین واحدهای صنعتی سبز، به ایران خودرو خراسان رسید


در بیست و سومین همایش ملی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور، ایران خودرو خراسان تندیس سیمین و لوح تقدیر این همایش را کسب کرد.

تندیس سیمین واحدهای صنعتی سبز، به ایران خودرو خراسان رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- بیست و سومین همایش ملی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور با حضور بر خط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسوولان، در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار و از ایران خودرو خراسان به عنوان واحد صنعت سبز کشور تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، به نقل از مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش مذکور، ۳۰۴ واحد ثبت نام کرده بودند که ۲۳۳ واحد در حوزه صنعت، ۸ واحد در حوزه معدن و ۶۳ واحد در حوزه خدمات فعالیت داشتند که شرکت ایران خودرو خراسان برای سومین سال موفق به کسب تندیس سیمین صنعت سبز کشور شد.
در این همایش مدیران واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان خراسان، گزارش جامعی از اقدامات در حوزه حفاظت از محیط زیست و شاخص‌های عملکردی این حوزه ارایه کردند و در پایان تندیس های سیمین و لوح های سپاس به نیابت از مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، توسط سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به واحدهای برتر اعطا شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت در حوزه حفاظت از محیط زیست، مسوولیت‌های اجتماعی را پس از تولید مهم‌ترین وظیفه هر شرکت دانست و گفت: یکی از مهم ترین مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها، حفاظت از محیط زیست است. خوش‌بختانه در این سال ها توانسته‌ایم براساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو در مقوله محیط زیست موفق ظاهر شویم و امسال نیز برای سومین بار تندیس سیمین واحد صنعتی سبز کشور را دریافت کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط