«جهاد تبیین» کارآمدترین سلاح برای مقابله با حمله دشمن است


«جهاد تبیین» کارآمدترین سلاح برای مقابله با حمله دشمن است

حجت الاسلام پیش قدم حمله دشمن به باور و اعتقاد جوانان را از خاصیت جنگ نرم دانست و گفت: مقام معظم رهبری راه مقابله با این جنگ را «جهاد تبیین» معرفی کردند که قطعا کارآمدترین سلاح برای مقابله با حمله دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به پاس ارج گذاشتن به مقام جانبازان و اعضای ستاد نماز جمعه که در راستای مطلوب برنامه های فرهنگی نماز جمعه تلاش می کنند، تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با حضور در منزل دو نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس و از اعضای ستاد نماز جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام امیر مردانی، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج به همراه تعدادی از اعضای ستاد به نمایندگی از حضرت آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با حاج «مهدی خسروی» و حاج «غلامحسین قاسمی» از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و با اهدای لوح تقدیر، از آنان تجلیل کردند.

حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» در این دیدارها به شاخصه های انقلابی گری اشاره کرد و گفت: از شاخصه های انقلابی گری که در یک دهه اخیر در کلام رهبری و توصیه به جوانان و ‌نوجوانان می‌توان از آن سخن گفت این است که یک جوان انقلابی انخست باید بصیر باشد و دوم باید روحیه جهادی داشته باشد تا بتواند در انقلاب نقش آفرینی کند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد نقطه اتصال این دو شاخصه را در کلام مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» دانست و افزود: دشمن در صدد تغییر هویت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بوده و باید با جهاد تبیین توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی حمله دشمن در دوره کنونی به باور و اعتقاد جوانان را از خاصیت جنگ نرم دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان بصیر انقلاب راه مقابله با این جنگ که هدف آن تغییر هویت جوانان ‌و نوجوانان است را «جهاد تبیین» معرفی کردند که قطعا کارآمدترین سلاح برای مقابله با حمله دشمن است.

حجت الاسلام پیش قدم با اشاره به اینکه هدف دشمن در این جنگ نرم ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن در حال طراحی این تفکر و القاء آن به جامعه بوده که نظام حاکم کارایی ندارد و لذا به صورت مداوم در حال حمله به آرمان‌ها و اهداف بلند این نظام است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از «جهاد تبیین» را معرفی انقلاب و دستاوردهای آن بعد از چهار دهه به نسل جوان و ‌نوجوان بیان کرد و ادامه داد: همه ما باید در این جهاد نقش آفرینی کنیم.

وی یکی دیگر از اهداف دشمن را تغییر هویت جوانان ‌‌و نوجوانان برشمرد و تاکید کرد: لشکر دشمن با طراحی مناسبت های پوچ و بی ارزش به جای مناسبت های ملی و مذهبی در حال طراحی حمله به باور و اعتقاد جوانان ایران اسلامی است و با جایگزین کردن مناسبت های پوچ و بی ارزش، سعی در کم رنگ کردن مناسبت های ملی و مذهبی است و لذا جهادگران تبیین در این رسالت باید نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام پیش قدم در ادامه، افزود: ابزار و سلاح دشمن در این جنگ و عصر حاضر فضای مجازی است که تیرهای خود را با برنامه و هدفمند به سمت آرمان ها و ارزش ها گرفته و هدفی جزء بی هویت و بی ارزش کردن جوان و ‌‌نوجوان جامعه ما ندارد.

این مسئول نقش آفرینی در فضای مجازی که عرصه جولان دادن دشمن است را ‌نوعی جهاد تبیین دانست که کمک می کند جوانان ما مسیر حق را از باطل تشخیص دهند.

گفتنی است در پایان این دیدارها، لوح تقدیر از طرف نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به جانبازان هشت سال دفاع مقدس حاج «مهدی خسروی» و حاج «غلامحسین قاسمی» اهدا شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید