خانم گُل فوتبال: کیفیت لیگ برتر پایین آمده است


خانم گُل فوتبال: کیفیت لیگ برتر پایین آمده است

تهران- ایرنا- خانم گل لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ کیفیت فصل گذشته را نداشت. تیم های پایین جدول بودجه کافی برای جذب بازیکنان خوب ندارند و از امکانات لازم هم برخوردار نیستند و همین موضوع سبب می‌شود تا کیفیت لیگ برتر پایین بیاید.

سمیه خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: در این فصل از لیگ برتر برای ذوب آهن بازی کردم اما پس از دو بازی اول مصدوم شدم و دو ماه از مسابقات دور بودم. بعد از بهبود هم در چهار بازی حضور داشتم و چهار گل به ثمر رساندم.

وی افزود: ابتدا در پست وینگر بازی می‌کردم اما بعد از بازگشت و بهبود مصدومیت با صلاح سرمربی تیم در پست فوروارد به میدان می‌روم.

خانم گل فوتبال زنان درباره شکست برابر تیم خاتون بم گفت: در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن رفتیم اما در شروع نیمه دوم بدشانسی آوردیم و یک گل خوردیم.

وی نقطه ضعف لیگ فوتبال زنان را داوران دانست و خاطرنشان کرد: داورانی در این فصل سوت زدند که آنها را تاکنون در لیگ برتر ندیده بودیم. حتی در دو بازی، یک داور قضاوت کرد. مگر چنین چیزی ممکن است؟ قطعا این داوران اشتباهاتی هم داشتند که به ضرر تیم‌ها تمام شد.

خرمی با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتبال زنان کیفیت فصل گذشته را نداشت، گفت: وقتی به نتایج بازی‌ها با تیم‌های پایین جدول نگاه می‌کنید متوجه سطح کیفیت و اختلاف امتیازها خواهید شد. تیم‌های پایین جدول بودجه کافی برای جذب بازیکنان خوب ندارند و از امکانات لازم هم برخوردار نیستند و همین موضوع سبب می‌شود تا کیفیت لیگ برتر پایین بیاید. چنانچه تیم سارگل بوشهر به دلیل نداشتن بودجه منحل شد و بازیکنان آن بدون تیم ماندند.

وی اضافه کرد: امسال از نظر دستمزدها در شرایط بهتری قرار داشتیم و در کل دستمزد بازیکنان افزایش یافت.

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال زنان با قهرمانی شهرداری سیرجان به پایان رسید و تیم ذوب آهن نیز با ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06