هرمزگان بهترین مکان برای تصویر کشیدن نبرد با استکبار و استعمار است


هرمزگان بهترین مکان برای تصویر کشیدن نبرد با استکبار و استعمار است

استاندار هرمزگان، تبیین توحش و قساوت آمریکایی‌ها در زمان جنگ و حتی بعد از دفاع مقدس را رسالت همه افراد علاقه‌مند به انقلاب برشمرد و گفت: فرایند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی بدون فرهنگ شهادت محقق نمی شود.

مهدی دوستی در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان هرمزگان با بیان اینکه ایران به‌دلیل قرار گرفتن در یک منطقه استراتژیک همواره مورد طمع استکبار و استعمار بوده است، گفت: این امر نشان می‌دهد که ما باید فرزندانی را تربیت کنیم که شوق جنگ، دفاع ارزش‌ها و وطن را داشته باشند.

وی افزود: تفاوت جوانانی که با فرهنگ عاشورایی رشد پیدا کرده‌اند را می توان با همسنجی مقاومت ۳۴ روزه جوانان انقلابی در خرمشهر که بدون تجهیزات در مقابل دشمن تا دندان مسلج جنگیدند با شرایط امروز اوکراین مورد مقایسه قرار داد که در کمتر از یک روز با چه چالش‌هایی روبرو شدند.

استاندار هرمزگان، تبیین توحش و قساوت آمریکایی‌ها در زمان جنگ و حتی بعد از دفاع مقدس را رسالت همه افراد علاقه‌مند به انقلاب برشمرد و گفت: فرایند پنج گانه تحقّق اهداف انقلاب اسلامی بدون فرهنگ شهادت محقق نمی شود.
رییس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان هرمزگان، بهترین مکان برای تصویر کشیدن نبرد با استکبار و استعمار را استان هرمزگان عنوان کرد و افزود: حمله به ایرباس مسافربری ایرانی نمونه بارز وحشی‌گری آمریکایی‌ها و عدول از حقوق اولیه انسانی است که باید برای جامعه تبیین شود چرا که بسیاری از روایت‌های شفاف و مستند تاریخی به‌دلیل عدم بازنشر و واگویه توسط نسل‌های بعدی به فراموشی سپرده شده است.

مهندس دوستی همچنین با اشاره به ضرورت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها، ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور را هر تشکیل دهند و حداقل به‌صورت فصلی مسائل مربوط به آن را پیگیری و نتیجه را به ستاد استانی گزارش کنند.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، زمینه حضور کارکنان و خانواده‌های آنان در اردوهای راهیان نور فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، باز طراحی موزه دفاع مقدس، ارائه طرح برای ایجاد زیرساخت‌های مربوط به راهیان نور دریایی، ارائه طرح برای یادمان شهدا و نماد جزیره هرمز و تأمین اعتبار لازم برای انتقال زائران به اردوهای راهیان نور از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد