توخل: تا زمانی که لباس داشته باشیم به مسابقات می‌رویم


توخل: تا زمانی که لباس داشته باشیم به مسابقات می‌رویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی در واکنش به حواشی پیرامون این باشگاه گفت: تا زمانی که به اندازه کافی ماشین و لباس داشته باشیم به مسابقات می‌رویم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر جزیره با نتیجه سه بر یک برابر تیم نوریچ به برتری رسید تا با ۵۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گیرد. این برد در حالی بود که ساعاتی پیش از این دیدار دولت انگلیس «رومن آبراموویچ» مالک این باشگاه را تحریم و تمام دارایی‌های وی را مسدود کرد. این تحریم به خاطر آن است که اتهام حمایت از جنگ روسیه متوجه آبراموویچ است.

با این تحریم آبراموویچ، باشگاه چلسی باید به مسابقات خود ادامه دهد و بدهی‌ها نیز در محدوده زمانی پرداخت کند اما قادر به فروش بلیط و سایر محصولات باشگاه نیست و این تیم همچنین از جذب بازیکن و تمدید قرارداد منع شده است.

توماس توخل سرمربی این تیم که توانسته با چلسی عنوان قهرمانی اروپا و باشگاه‌های جهان را کسب کند در زمینه این اتفاق گفت:‌ نمی‌دانم فردا چه خواهد شد هر روز یک چیز جدید را تجربه می کنیم. باید تمرکز بر روی دیدارها باشد و روی انگیزه ورزشکاران کار کنم. شایعات زیادی پیرامون تیم است اما به خاطر هواداران تمام تلاش خود را انجام می دهیم. این تلاش تا زمانی است که به اندازه کافی لباس و اتوبوس برای رفتن به مسابقات داشته باشیم.

سرمربی آبی‌پوشان لندن با اشاره به برد این تیم برابر نورچ گفت: خوشحالم که سرمربی یک تیم قوی هستم. بازیکنانم بدون توجه به حاشیه‌ها بازی کردند و این خیلی مهم است ما تلاش داریم در مسیر کسب سهمیه بمانیم. با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

تیم فوتبال چلسی با وجود مشکلاتی که پرامون این باشگاه به وجود آمده است باید در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل فرانسه برود. شاگردان توخل در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صرف از سد نماینده فرانسه گذشتند. این تیم همچنین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برابر میدلزبورو قرار می‌گیرد؛ تیمی که توانسته تاتنهام و منچستریونایتد را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس