کمپین درخواست عمومی برای انتشار ویدئوهای یوفوها توسط دولت آمریکا


کمپین درخواست عمومی برای انتشار ویدئوهای یوفوها توسط دولت آمریکا

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) کمپین جدیدی در آمریکا ایجاد شده که خواستار انتشار ویدئوهای یوفوها و سایر پدیده های هوایی ناشناس هستند. جزئیات را در گجت نیوز بخوانید. کمپین جدیدی در آمریکا به راه افتاده که در آن از مقامات ایالات متحده می‌خواهند تا ویدئوهای طبقه‌بندی نشده از پرواز اشیاء ناشناس (UFOs) و یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) منتشر...

کمپین جدیدی در آمریکا ایجاد شده که خواستار انتشار ویدئوهای یوفوها و سایر پدیده های هوایی ناشناس هستند. جزئیات را در گجت نیوز بخوانید.

کمپین جدیدی در آمریکا به راه افتاده که در آن از مقامات ایالات متحده می‌خواهند تا ویدئوهای طبقه‌بندی نشده از پرواز اشیاء ناشناس (UFOs) و یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) منتشر کنند.

کمپین انتشار ویدئوهای یوفوها

این کمپین در 10 فوریه توسط آدام گلدساک بریتانیایی آغاز شد و هم اکنون در وبسایت Change.org میزبانی می‌شود. این کمپین در بیانیه خود توضیح می‌دهد که:

فناوری مشاهده پدیده‌های هوایی ناشناس در حال حاضر دور از دسترس مردم آمریکا و انظار مانده است. سازمان UAPTF DNI طی گزارشی درباره پدیده‌های هوایی ناشناس گزارش داده که تاکنون حدود 143 یا 144 مورد پدیده ناشناس ثبت شده است.

کمپین درخواست عمومی برای انتشار ویدئوهای یوفوها توسط دولت آمریکاکمپین درخواست عمومی برای انتشار ویدئوهای یوفوها توسط دولت آمریکا

نه صفحه از مقدمه این گزارش در ژوئن 2021 منتشر شد. گزارش مذکور توسط دفتر اداره کننده اطلاعات ملی و با مشورت ارتش آمریکا تهیه شده است. این کمپین در ادامه نیز بیان داشته:

ما از اداره جدید UAP درخواست می کنیم که ویدئوهای طبقه بندی نشده و پرونده های جدید پدیده های هوایی ناشناس را در دسترس عموم مردم قرار دهد تا بتوانند این فناوری را بهتر درک کنند.

از سه شنبه بعدازظهر (22 فوریه)، بیش از 1300 نفر این پرونده را امضا کرده اند. نظر شما درباره انتشار ویدئوهای یوفو چیست؟ آیا پنتاگون اجازه چنین کاری را خواهد داد؟

منبع :space.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا