بازی موبایل نیسان آبی منتشر شد


بازی موبایل نیسان آبی منتشر شد

بازی موبایل نیسان آبی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد. این بازی ایرانی بر اساس داستان سریال نیسان آبی ساخته شده است. بازی موبایل نیسان آبی منتشر شد مدتی است که سریال نیسان آبی در شبکه خانگی به اتمام رسیده است. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده بود. همچنین، مهران غفوریان و حسین یاری […]

بازی موبایل نیسان آبی منتشر شد

مدتی است که سریال نیسان آبی در شبکه خانگی به اتمام رسیده است. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده بود. همچنین، مهران غفوریان و حسین یاری از جمله بازیگران این مجموعه هستند که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

حالا با پایان یافت سریال نیسان آبی، فیلیمو بازی موبایل این مجموعه را منتشر کرده است. بازی موبایل نیسان آبی هم‌اکنون در پلتفرم‌های ایرانی مایکت و کافه بازار در دسترس قرار گرفته است. این بازی بر اساس داستان و شخصیت‌های سریال نیسان آبی توسعه یافته است.

بازی موبایل نیسان آبی منتشر شدبازی موبایل نیسان آبی منتشر شدبازی پازلی نیسان آبی

گفتنی است، بازی موبایل نیسان آبی توسط استودیو مدریک ساخته شده است. سبک این بازی جورچین و پازلی است. جمشید، شخصیت اصلی سریال، به خانه قدیمی خود می‌رود. او متوجه می‌شود خانه بسیار فرسوده و خراب شده است.

بنابراین، بازیکنان باید با حل کردن جورچین‌ها به جمشید کمک کنند تا خانه را تعمیر و تزئین کنند. همچنین، مراحل بازی به مرور سخت‌تر می‌شود. در آینده رویدادهای مختلفی در بازی موبایل نیسان آبی برگزار می‌شود که حاوی جوایز و پاداش برای بازیکنان خواهد بود.

این بازی هم‌اکنون برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار دارد. اگر از تماشای سریال نیسان آبی لذت بردید، شما می‌توانید خاطرات خوب سریال را با انجام بازی موبایل نیسان آبی مرور کنید.

نظر شما درباره بازی موبایل نیسان آبی چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید