کانون های مساجد هسته‌ مقاومت در مقابله با جنگ نرم هستند


کانون های مساجد هسته‌ مقاومت در مقابله با جنگ نرم هستند

حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری گفت: کانون های مساجد به عنوان هسته‌ای از هسته های مقاومت در برابر جنگ نرم امروزی که از طرف دشمنان طراحی شده است، تاثیرگذاری دارند.

حجت الاسلام «غلامرضا مرتضایی نیا» به خبرنگار شبستان در سرایان گفت: یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی روز یک شنبه (۲۲ اسفند) همزمان با اعیاد شعبانیه در محل حسینیه سیدالشهدای شهر سرایان برگزار می‌شود.


امام جمعه سرایان یادواره های شهدا را یکی از راه های حفظ راه و مسیر شهدا توصیف کرد و افزود: در این یادواره دکتر «کاظمی» مشاور عالی وزارت آموزش و پرورش سخنرانی خواهد کرد.


وی از مردم ولایت مدار شهرستان خواست تا با شرکت در این مراسم معنوی، باری دیگر با شهدا و آرمان‌های آنها تجدید میثاق کنند.

حجت الاسلام مرتضایی نیا همچنین با اشاره به ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان هسته‌ای از هسته های مقاومت در برابر جنگ نرم امروزی که از طرف دشمنان طراحی شده اند، تاثیرگذاری دارند.


وی به فعالیت‌های خوبی که در این کانون‌ها شروع شده است اشاره کرد و از مسئولان مساجد شهرستان خواست تا این کانون ها را در جوار مساجد خود احیا و راه اندازی کنند.


امام جمعه سرایان تاسیس این کانون‌ها را کمک به ارتقای فعالیت های فرهنگی دانست و با توصیه به جوانان خاطرنشان کرد: این فرصت را در مساجد غنیمت بشمارند.


وی در ادامه شرکت در اردوی راهیان نور را به منزله یک کلاس دائمی و حرکت بسیار خوب توصیف کرد و گفت: شرکت در این اردوها انسان را به عظمت شهدا بیشتر واقف می کند و از جوانان خواست تا این فرصت را غنیمت شمرده و با شرکت در آن به عظمت شهدا و راه آنان بیشتر واقف شوند.


پایان پیام/577

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من