دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد،‌ به فرهنگ و هنر نیز اهمیت می‌دهد


دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد،‌ به فرهنگ و هنر نیز اهمیت می‌دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود توازن در برنامه‌های توسعه‌ای دولت مردمی، گفت: دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد،‌ به فرهنگ و هنر نیز اهمیت می‌دهد.

محمدمهدی اسماعیلی در همایش روز جوان که با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر ملکان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت برای تعطیلات عید بسته‌ی حمایتی آماده کرده و برای اولین‌بار سرانه‌ی فرهنگی از جمله فیلم و کتاب را نیز پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: دولت انقلابی بنا دارد تا عدالت فرهنگی را به نحو کامل و جامع در سطح کشور پیاده کند که یکی از مصادیق آن آموزش ۴۰ هزار هنرآموز در ۷۲ شهرستان و در ۵۰ رشته مختلف به‌صورت رایگان است.

وی همچنین تکمیل طرح های نیمه‌تمام را از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و افزود: به‌زودی قرارگاه محرومیت‌زدایی از فرهنگ و هنر نیز راه‌اندازی می‌شود چرا که مردم باید به‌صورت عادلانه از امکانات فرهنگی استفاده کنند و برای محرومیت‌زدایی از عرصه‌ی فرهنگی و هنری ملکان نیز در سفر استانی رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های قابل توجهی پیش‌بینی خواهد شد.

اسماعیلی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سایه‌ی حمایت مجلس و تلاش جوانان انقلابی، پیشرفت روزافزون در عرصه‌ی فرهنگی و هنری کشور حاصل شود.

وزیر جوان دولت سیزدهم الگویی برای جوانان ایران اسلامی است

نماینده‌ی مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را وزیر گام دومی و جهادی اطلاق کرد و گفت: وزیر جوان دولت سیزدهم الگویی برای جوانان ایران اسلامی است.

سیدعلی موسوی اضافه کرد: نظام اسلامی به جوانان اعتماد دارد و گام دوم انقلاب به پشتوانه‌ی همین جوانان شاهد پیشرفت های روزافزون است.

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی نیز در کنار دولت قرار دارد،خاطرنشان کرد: ما به پشتوانه‌ی همین جوانان در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و تحریم‌ها را نیز با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در جریان چهارمین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان شرقی احداث سه طرح فرهنگی - هنری در مناطق محروم شهرستان ملکان کلنگ زنی شده که توسط شهرداری و خیّرین احداث خواهد شد.

همچنین اسماعیلی در جریان این سفر از مجتمع فرهنگی و هنری ملکان نیز بازدید و اظهار امیدواری کرد طرح این مجتمع در آینده ای نزدیک تکمیل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز