نصب آپشن خودرو تارا در گردهمایی مجموعه آپکو


نصب آپشن خودرو تارا در گردهمایی مجموعه آپکو

روز جمعه و به دعوت آپکو (شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو)، تعدادی از خودروهای تارا در این مجموعه گردهم...

روز جمعه و به دعوت آپکو (شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو)، تعدادی از خودروهای تارا در این مجموعه گردهم آمدند. هدف آپکو از برگزاری این گردهمایی، آشنایی مالکان تارا با آپشن‌های نصب شده روی این خودرو بود، چرا که مالکان تارا دنده‌ای و اتوماتیک می‌توانند جدیدترین و بهترین آپشن‌های موجود را از طریق مجموعه آپکو خریداری کنند. مجموعه آپکو در همان محل این آپشن‌ها را روی خودرو شما نصب می‌کند. تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است که نسخه دنده‌ای آن از تابستان 1400 وارد بازار شده است و اخیرا شاهد عرضه نسخه اتوماتیک آن نیز بوده‌ایم.

نصب آپشن خودرو تارا در گردهمایی مجموعه آپکوگردهمایی تارا

آپشن‌های قابل انتخاب برای تارا دنده‌ای و اتوماتیک شامل طیف گسترده‌ای از انواع امکانات می‌شوند. یکی از آپشن‌های مورد پسند مشتریان ایرانی رینگ‌های آلیاژی است که با توجه به حذف این آپشن از اکثر خودروهای تولید داخل، مالکان خودروها علاقه فراوانی به استفاده از آن‌ها دارند. مالکان تارا دنده‌ای با مراجعه به مرکز آپکو می‌توانند اتومبیل خود را به رینگ‌های آلیاژی مجهز کنند.

ارتقا سیستم صوتی نیز یکی دیگر از آپشن‌های جذاب تارا است که به خصوص مورد توجه مالکان تارا دستی قرار دارد. با توجه به سادگی سیستم صوتی نصب شده روی تارا دستی، مشتریان می‌توانند سیستم صوتی این خودرو را ارتقا دهند و آن را به دوربین عقب مجهز کنند.

نصب آپشن خودرو تارا در گردهمایی مجموعه آپکوگردهمایی تارا

تمامی آپشن‌های قابل انتخاب برای تارا به موارد ظاهری و رفاهی معطوف نمی‌شوند، بلکه آپکو قابلیت ارتقا فنی این خودرو را نیز برای مالکان فراهم کرده است. برای مثال مالکان تارا می‌توانند با حضور در مجموعه آپکو این خودرو را به شمع سوزنی مجهز کنند، امکانی که تاثیر بسیاری بر فرآیند کاری پیشرانه تارا خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصاویر گردهمایی تارا در مجموعه آپکو را مشاهده نمایید:


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید