خدمات رایگان درمانی ویژه مسافران نیمه شعبان در قم ارائه می‌شود


خدمات رایگان درمانی ویژه مسافران نیمه شعبان در قم ارائه می‌شود

قم-ایرنا-معاون گردشگری قم از اجرای طرح ارائه خدمات رایگان درمانی یک واحد گردشگری سلامت در استان به مسافران نیمه شعبان خبر داد.

به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر اصفهانی در گفت و گویی با اشاره به نزدیکی به جشن نیمه شعبان، بیان کرد: واحد گردشگری سلامت یک شرکت خدمات مسافرتی در خیابان انقلاب قم به‌مناسبت نیمه شعبان خدمات رایگان درمانی به مسافران داخلی و خارجی ارائه می‌دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم اظهار داشت: در این طرح، خدمات رایگان شامل ویزیت، مشاوره و فشار خون ارائه می‌شود.

نصر اصفهانی ادامه داد: تست قند خون از طریق آزمایشگاه در محل دفتر سلامت گردشگری انجام خواهد شد و در صورت نیاز به آزمایش تکمیلی برای مسافران ۲۰ درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تست پی سی آر کرونا در این واحد گردشگری سلامت ۱۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: در صورت نیاز به تجویز دارو، داروخانه مرکز گردشگری سلامت در این طرح ۱۰ درصد تخفیف برای بیمار در نظر گرفته است.

نصر اصفهانی ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران را گامی در جهت افزایش ماندگاری مسافران و زائران و توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد.

جمعه ۲۷ اسفندماه جاری مصادف با نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج) است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید