یک هزار مربی البرزی در رشته های فوتبال و فوتسال مشغول به فعالیت هستند


یک هزار مربی البرزی در رشته های فوتبال و فوتسال مشغول به فعالیت هستند

کرج - ایرنا - دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال البرز گفت: حدود یک هزار مربی در رشته های فوتبال و فوتسال در این استان مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر حضور تعدادی از این مربیان در لیگ های برتری شاهد این هستیم که موفق شدند تا استعدادهای زیادی را در این رشته های ورزشی به کشور معرفی کنند.

«حسن کرمی » روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اخلاق حرفه ای و فنی بودن موجب شده تا امروز بخشی از مربیان البرزی در رشته های فوتبال و فوتسال در ۲ بخش بانوان و آقایان بتوانند علاوه بر رشد این رشته های ورزشی با حضور در لیگ های برتری به عنوان سرمربی برای البرز افتخار آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: افرادی از جمله محمد ربیعی، فرهاد کشاورز، مهدی تارتار، محمد نصرتی، کوروش مرادی و پرستو کرمی از جمله البرزی هایی هستند که به عنوان سرمربی در تیم های لیگ برتری فوتبال و فوتسال حضور دارند.

کرمی گفت: با توجه به وجود چنین ظرفیت هایی در استان از سوی کانون صنفی مربیان البرز هر ساله تلاش شده تا با برگزاری برنامه ای در خور این افراد از آنها تقدیر کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور امسال سومین آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال استان البرز برگزار که در آن از ۲۵ مربی ارزنده رشته های فوتبال و فوتسال کشورمان و افرادی که در ارتقای این رشته های ورزشی نقش داشتند تقدیر به عمل آمد.

کرمی با بیان اینکه مراسم تجلیل امسال مربوط به عملکرد مربیان و سرمربیان در سال های ۹۸و ۹۹ بوده اظهار داشت: مراسم تقدیر از فعالان عرصه فوتبال و فوتسال در سال ۱۴۰۰ نیز در فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: تاثیر گذاری در رشد فوتبال و فوتسال به خصوص در رشته های پایه، شرایط اخلاقی و فنی، به روز بودن، معرفی استعدادهای ورزشی به تیم های ملی و حضور در لیگ های برتری از جمله ملاک های انتخاب سرمربی و مربیان برتر این رشته های ورزشی در استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه