250 نفر از دانشجویان شرق گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند


250 نفر از دانشجویان شرق گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر از اعزام 250 نفر از دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه‌های آزاد شرق استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

محمد مهدی نادری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 250 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی شرق گلستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی را آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در راستای اهداف فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، راهیان نور به دو گروه غرب و شرق گلستان تقسیم شده است و از شرق گلستان دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی گنبدکاووس، آزادشهر ، علی آباد کتول ، کلاله ، مینودشت و گالیکش به این مناطق اعزام می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه دانشجویان در قالب هفت اتوبوس به مدت یک هفته به سفر خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ادامه می دهند، تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی ضمن آشنایی با شجاعت و ایثار شهدا، بار دیگر با آرمان های شهیدان تجدید میثاق می کنند و در راستای تبیین ارزش های دفاع مقدس گام برمی دارند.

گفتنی است؛ امسال حدود ۴ هزار گلستانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان‌ های دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد ۷۰۰ نفر آنها دانشجو هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک