15 هزار میلیارد ریال تسهیلات صنایع ساوجبلاغ پرداخت شد


15 هزار میلیارد ریال تسهیلات  صنایع  ساوجبلاغ پرداخت شد

کرج - ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ گفت: امسال از محل اعتبار رونق تولید و تبصره 18 بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد های صنعتی این شهرستان پرداخت شده است.

«‌مهدی زارعکار» روز شنبه در تشریح عملکرد یکساله اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ در حوزه صنعت در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این مدت ۴۹ فقره پروانه بهره برداری صنعتی توسط اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ صادر شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تعداد ۴۹ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال صادر شده که به صورت مستقیم برای ۶ هزار و ۵۹۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

زارعکار ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ جواز توسعه ای به ارزش ریالی ۲ هزار میلیارد ریال نیز صادر شده، که موجب ایجاد بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی شده است.

وی گفت: ۱۴۶ مورد صدور، اصلاح، تمدید و به روز رسانی انواع مجوزهای صنعتی، ۱۴۸ مورد معافیت های گمرکی در بخش ماشین آلات و مواد اولیه، یک هزار و ۶۶۵ مورد ثبت سفارش در حوزه ماشین آلات، مواد اولیه و تجهیزات، صدور ۱۶ مجوز ورود ماشین آلات مستعمل و معرفی ۵۲ شرکت به سازمان بورس کشور از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت شهرستان ساوجبلاغ از ابتدای سال جاری تاکنون است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل