معرفی برترین‌های مسابقات فوتسال حرف و مشاغل شیراز


معرفی برترین‌های مسابقات فوتسال حرف و مشاغل شیراز

تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال جام حرف و مشاغل شیراز معرفی شدند.

اولین دوره مسابقات فوتسال جام حرف و مشاغل شیراز از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و روز جمعه مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشت.

در این رقابت ها که در سالن بین المللی شهر شصدرا برگزار می شود، هشت تیم در دو گروه به رقابت پرداختند.

در گروه یک تیم آتش نشانی با ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۲ مقتدرانه راهی مرحله نیمه پایانی شد. تیم کانون وکلای فارس نیز در رقابت نزدیک با بانک توسعه تعاون، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت. هر دو تیم چهار امتیازی بودند و کانون وکلا به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه بالاتر قرار گرفت. تیم بانک سپه نیز بدون امتیاز دررتبه چهارم ایستاد.

در گروه دوم هم نظام مهندسی با ۹ امتیاز صدرنشین شد و تیم صنایع شیمیایی فارس با ۶ امتیاز در رتبه دوم گرفت. این دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم های اداره امور مالیاتی با ۳ و بانک صادرات بدون امتیاز، از صعود به مرحله بعد بازماندند.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی رقابت ها که یکشنبه ۲۲ اسفندماه برگزار خواهد شد، تیم آتش نشانی به مصاف صنایع شیماییی فارس خواهد رفت و نظام مهندسی با کانون وکلا دیدار می کند.

تیم های پیروز رقابت های نیمه نهایی، روز دوشنبه دیدار نهایی را برگزار می کنند و بازنده ها نیز در دیدار رده بندی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا