استفاده از همه ظرفیت‌های سلامت فارس در ایام نوروز


استفاده از همه ظرفیت‌های سلامت فارس در ایام نوروز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از به کارگیری تمام ظرفیت‌های تشخیصی و درمانی دولتی و غیر دولتی فارس برای ارائه خدمت در ایام نوروز خبر داد.

مهرداد شریفی شنبه ۲۱ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم روند خدمت رسانی به مراجعان مبتلا به کرونا و مراجعان غیرکرونا در بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمات سلامت در روزهای پایانی سال جاری و ایام نوروز، گفت: با آغاز به کار ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های لازم در راستای آمادگی بیمارستان‌ها، درمانگاه ‌ها، آزمایشگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران خاص در ایام تعطیلات نوروز در حال انجام است.

او با اشاره به وجود هشت هزار و ۷۱۸ تخت بیمارستانی فعال در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: حوزه سلامت به صورت شبانه روزی و بی وقفه، به ارائه خدمت به مردم مشغول است و این خدمات در ایام نوروز نیز تداوم دارد.

شریفی همچنین از آمادگی تمام نیروها و تجهیزات موردنیاز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای استان در راستای ارائه خدمات درمانی و امدادی خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه دغدغه ما حفظ سلامت شهروندان است، اظهار کرد: استان فارس همه ساله در ایام نوروز جزو پر ترددترین استان‌های کشور بوده و از همین رو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با آمادگی کامل و با بیشترین ظرفیت ممکن، در خدمت مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو