نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد


نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) نسخه جدید سدان لوکس هونگچی H5 با تغییرات جالب توجه در طراحی معرفی شد. در ادامه مشخصات و تصاویر این خودروی مجلل چینی را مشاهده کنید. پس از گذشت تنها چند روز از انتشار تصاویر جاسوسی نسخه جدید هونگچی H5، حالا هونگچی اولین تصاویر رسمی از این سدان لوکس را به اشتراک گذاشته است. طراحی... نوشته نسخه جدید سدان لاکچری...

نسخه جدید سدان لوکس هونگچی H5 با تغییرات جالب توجه در طراحی معرفی شد. در ادامه مشخصات و تصاویر این خودروی مجلل چینی را مشاهده کنید.

پس از گذشت تنها چند روز از انتشار تصاویر جاسوسی نسخه جدید هونگچی H5، حالا هونگچی اولین تصاویر رسمی از این سدان لوکس را به اشتراک گذاشته است.

نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

طراحی نسخه جدید این خودروی لوکس چینی با سایر خودروهای این شرکت چینی در یک راستا است و جلوپنجره بسیار بزرگ درخشان، چراغ‌های جلوی LED باریک و خطی از وسط کاپوت تا وسط جلوپنجره را در بر می‌گیرد. همچنین تزئیناتی جذاب روی گلگیرهای جلو به چشم می‌خورد. از المان‌های برجسته نمای عقب نیز می‌توان به اسپویلر بزرگ ادغام‌شده و چراغ عقب سرتاسری اشاره کرد.

نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

هونگچی H5 بر پایه یک پلتفرم کاملاً جدید ساخته گروه فاو، مالک برن هونگچی ساخته شده است. تا مدتی قبل، تمام خودروهای هونگچی مبتنی بر پلتفرم‌های شرکای گروه فاو نظیر فولکس واگن، آئودی، مزدا و تویوتا طراحی و ساخته می‌شدند. با این حال، امروزه اکثر خودروهای این شرکت بر پایه پلتفرم‌های داخلی آن توسعه پیدا می‌کنند. هونگچی همچنین مجموعه‌ای از خودروهای الکتریکی را به اروپا و سایر مناطق صادر می‌کند.

نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

هونگچی H5 جدید ابتدا با یک پیشرانه بنزینی 2 لیتری توربوشارژ به عرضه می‌رسد و سپس یک نسخه پلاگین هیبرید با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ از آن روانه بازار خواهد شد. گفتنی است این خودروی چینی در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آینده به نمایش گذاشته می‌شود.

نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

نسخه جدید سدان هونگچی مشابه سایر خودروهای این شرکت از رنگ قرمزی با نام «قرمز هونگچی» برخوردار است. در فضای داخلی H5، یک صفحه آمپر دیجیتال بزرگ و یک نمایشگر عمودی بزرگ مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی به همراه چندین دکمه زیر آن به کار رفته است. در سرتاسر فضای داخلی، از صندلی‌ها گرفته تا داشبورد و درب‌ها، چرم قرمزرنگ را مشاهده می‌کنیم. رنگ آبی H5 هم که «آبی شفق قطبی» نام دارد، به اندازه رنگ قرمز آن جذاب نیست ولی چندان هم بد به نظر نمی‌رسد.

نسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شدنسخه جدید سدان لاکچری هونگچی H5 معرفی شد

منبع :CarNewsChina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...