حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور


حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور

مربی تیم ریشه پی خراسان شمالی و شاهین بجنورد از حضور 2 نماینده خراسان شمالی در اولین دوره لیگ برتر فوتوالی کشور خبر داد.

مجتبی سلیمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم های ریشه پی خراسان شمالی و شاهین بجنورد ۱۸ اسفند ماه به دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتوالی کشور به میزبانی کرمان اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات از نوزدهم اسفند ماه آغاز شد و تا فردا یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد.

سلیمانی ادامه داد: ۱۲ تیم از سراسر کشور در ۲ گروه الف و ب در این مسابقات حضور دارند که تیم ریشه پی خراسان شمالی در گروه الف با تیم های جام جم باطری اردکان، استقلال صنعتی خوزستان، شهرداری طبس، آذرخش کرمان و نخل هرمزگان هم گروه است.

وی در ادامه گفت: تیم شاهین بجنورد در گروه ب با تیم های یاران خراسان رضوی، شهرداری بهرمان کرمان، کیتی پسند اصفهان، پیکان تهران و مقاومت گلساپوش یزد هم گروه است.

سلیمانی درخصوص نتیجه تیم در این مسابقات گفت: تیم ریشه پی خراسان شمالی در بازی نخست با تیم شهرداری طبس با نتیجه دو بر یک شکست خورد و در بازی دوم با تیم نخل هرمزگان با نتیجه دو بر صفر، در بازی سوم با تیم جام جم اردکان با نتیجه دو بر صفر و در بازی چهارم مقابل تیم استقلال صنعتی خوزستان با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و تاکنون ۸ امتیاز کسب کرده است.

وی ادامه داد: همچنین تیم شاهین بجنورد در بازی نخست با تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه دو بر یک پیروز شد، در بازی دوم با تیم مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه دو بر صفر شکست خورد، در بازی سوم با تیم یاران خراسان رضوی با نتیجه دو بر صفر و در بازی چهارم مقابل تیم شهرداری بهرمان کرمان با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و تاکنون هشت امتیاز کسب کرده است.

سلیمانی از اعضای کادر فنی تیم نام برد و گفت: رضا ابراهیمی سرپرست تیم، مصطفی احمدی، علیرضا نعیمی، مهدی ایزانلو، محمد مهدی قرابیگی و علیرضا مرادی بازیکنان تیم ها و قاسم عباس نژاد به عنوان داور ملی و نماینده خراسان شمالی نیز در این رقابت ها حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: مصطفی احمدی، علیرضا نعیمی، محمد مهدی قرابیگی و علیرضا مرادی عضو تیم ملی فوتوالی هستند.

به گزارش ایسنا، تیم ریشه پی خراسان شمالی فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با تیم آذرخش کرمان و تیم شاهین بجنورد فردا ساعت ۹ صبح با تیم پیکان تهران به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...