قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟


قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می‌گوید خودروهای داخلی نسبت به یک سال گذشته 33 درصد رشد قیمتی داشته‌اند. نوشته قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟ (https://tejaratnews.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%da%af%d8%b0%d8%b4%d8%aa%d9%87) اولین بار در...

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از خبرنگاران جوان، آقای سعید موتمنی می‌گوید: در حالی که در خودرو‌های وارداتی همچین افزایش قیمتی نداشتیم، خودروهای مونتاژی نیز بین ۱۵ درصد گران شده است.

به گفته او بازار خودرو در رکود کامل است و تقاضای کاذب در بازار آزاد وجود ندارد. ماه هاست عرضه خودرو کم شده، قرار بود خودروسازان خودرو‌های ناقص را تکمیل و روانه بازار کنند اما این کار انجام نشد، اگر خودرو فاکتور می‌شد فاصله قیمتی کمتر می‌شد.

رئیس‌جمهور در این بازدید که با همراهی وزیر صمت انجام شد از محل نگهداری خودرو‌های ناقص دیدن کرد و به مسئولان ایران‌خودرو گفت هرچه زودتر به فکر تامین قطعات موردنیاز و ترخیص خودرو‌های دپوشده باشند.

رئیسی پس از بازدید از انبار خودرو‌های ایران‌خودرو، با حضور در خطوط تولید در جریان آخرین وضعیت تولید قرار گرفت و دستوراتی را برای تحول کمّی و کیفی در صنعت خودروسازی کشور صادر کرد.

موتمنی نیز ۳۰ بهمن نیز از کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو خبر داد.

قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟
قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟قیمت خودرو نسبت به سال گذشته چند درصد گران شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید