بیش از هفتاد هزار و 200 نفر در فسا دُز سوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند


بیش از هفتاد هزار و 200 نفر در فسا دُز سوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

شیراز-ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تاکنون هفتاد هزار و 246 نفر از جمعیت بالای 18 سال شهرستان فسا دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

صادق مهدوی نیا شنبه به ایرنا اظهار داشت: با توجه به رنگ نارنجی شهرستان، شرایط پرخطر، افزایش مراجعین سرپایی و مبتلایان مثبت در روزهای اخیر در شهرستان، تکمیل واکسیناسیون و تزریق هرچه سریعتر دُز سوم واکسن کرونا بسیار ضروری است.

وی بر انجام واکسیناسیون ۳ ماه بعد از نوبت دوم برای همه افراد بالای ۱۸ سال به ویژه گروه های پرخطر، سالمندان و بیماران زمینه ای، بیماران خاص و صعب العلاج تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ، واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بهترین راه در کاهش ابتلا و کاهش مرگ و میر کرونایی عنوان کرد و گفت: با توجه به ماندگاری وضعیت پرخطر و رنگ نارنجی شهرستان، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید.

مهدوی نیا، بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها،تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه