کنترل و نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تعطیلات نوروز


کنترل و نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تعطیلات نوروز

هاشمی گفت: ضرورت دارد در اجرای مقررات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در آستانه نوروز و اعیاد نیمه شعبان نظارت جدی به عمل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی مهر» امروز (۲۱ اسفند ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا بر واکسیناسیون و تزریق دز یادآور کرونا تاکید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند توانستیم بر موج ششم کرونا نیز غلبه کنیم و شرایط نزولی شود، اما ضرورت دارد در اجرای مقررات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در آستانه نوروز و اعیاد نیمه شعبان نظارت جدی به عمل آید.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان استان، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز مراکز واکسیناسیون به انداز کافی در همه مناطق استان فعال باشد.

هاشمی تاکید کرد: شهرهای گچساران، باشت، کهگیلویه و چرام در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، شهرستان بویراحمد پیش از این در وضعیت قرمز قرار داشت، اما باید تلاش کنیم که رنگ بندی ها به سمت بهتری تغییر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل و نظارت جدی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تعطیلات نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروز مراسمات جشن با نظارت، رعایت کامل و طبق شیوه نامه های بهداشتی برگزار شوند.

وی به مسئله چراغانی و آزین بندی شهرهای استان در ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروز به شهرداری ها، اصناف و همه ادارات و نهادی استان تاکید کرد.

هاشمی مهر به نظارت کافی و دقیق بر مراکز اقامتی در شهرها و بین راهی در راستای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: در جلسه بعدی این ستاد آخرین وضعیت همه مصوبات سال جاری دستگاه های عضو ستاد ارائه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: شیب بیماری در استان نزولی شده و تعداد بیماران بستری کاهش یافته که نتیجه پوشش مناسب واکسیناسیون در استان بوده است.

محمد غلام نژاد ابراز داشت: هم اکنون در بیمارستان های استان ۱۰۷ نفر بستری است و ۱۸ نفر در بخش ویژه هستند و تاکنون یک هزار و ۹۲ نفر فوت کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: در دز نخست واکسیناسیون کرونا ۹۰ درصد مردم استان، دز دوم ۸۲ درصد و دز سوم ۳۶ درصد واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی تاکید کرد: تزریق نوبت‌های سوم و یادآور واکسن کرونا برای کنترل بیمار، کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر بسیار مهم است و انتظار استقبال بیشتری از مردم برای این واکسن داریم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟