وضعیت کشتارگاه‌های چهارمحال و بختیاری در روزهای پایانی سال بررسی شود


وضعیت کشتارگاه‌های چهارمحال و بختیاری در روزهای پایانی سال بررسی شود

شهرکرد- ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک بودن نوروز گفت: وضعیت و میزان کشتارگاه‌های استان در روزهای پایانی سال بررسی شود.

به گزارش ایرنا، محمدکاظم منزوی شامگاه شنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به‌ویژه در نزدیکی نوروز به‌موقع و کافی تامین و توزیع شود.

وی افزود: باید ماهانه ۳۰۰ تن شکر برای مصرف صنف پولک و نبات با شرط جلوگیری از افزایش قیمت تولیدات این صنف در نظر گرفته و اختصاص داده شود.

منزوی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی در تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم به‌ویژه قند، شکر، برنج، گوشت قرمز و مُرغ نظارت‌های خود را در نزدیکی نوروز افزایش دهند و با متخلفان احتمالی برخورد کنند.

معاون دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای چهار روز ابتدایی تعطیلات نوروز ۱۲ بانک با ۲۶ شعبه از ساعت ۹ تا ۱۲ هر روز کشیک هستند.

مردانی تاکید کرد: تمامی خودپردازها و کارت‌خوان‌های زیرمجموعه بانک‌های استان در تعطیلات نوروز فعال است اما امکان کمبود پول نقد وجود دارد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۶۱۲ بازرسی از نانوایی‌های استان انجام و ۷۵ فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شد.

غلامرضا قائدامینی تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۴۹۲ بازرسی از سایر اصناف استان انجام و ۱۹۸ فقره پرونده به ارزش ۴۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، نظارت‌های ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر