ستاره خارجی استقلال در آستانه پایان دادن به یک طلسم قدیمی


ستاره خارجی استقلال در آستانه پایان دادن به یک طلسم قدیمی

کوین یامگا که تاکنون با 10 گل دومین گلزن برتر استقلال در لیگ به شمار می رود، این شانس را دارد که با گلزنی در دربی به طلسم گل نزدن بازیکنان خارجی استقلال در دربی پایتخت پایان دهد. نوشته ستاره خارجی استقلال در آستانه پایان دادن به یک طلسم قدیمی...

ستاره خارجی استقلال در آستانه پایان دادن به یک طلسم قدیمی

شانس بزرگ یامگا برای پایان دادن به طلسم گل نزدن بازیکنان خارجی استقلال در دربی پایتخت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | 23:12
ستاره خارجی استقلال در آستانه پایان دادن به یک طلسم قدیمی

کوین یامگا که تاکنون با ۱۰ گل دومین گلزن برتر استقلال در لیگ به شمار می رود، این شانس را دارد که با گلزنی در دربی به طلسم گل نزدن بازیکنان خارجی استقلال در دربی پایتخت پایان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره‌‌ فرانسوی آبی‌پوشان در تلاش برای ثبت اولین گل یک بازیکن خارجی به نام استقلال در تاریخچه دربی پایتخت است.

لیگ بیست و یکم در شرایطی در جریان است که کوین یامگا، خرید تابستانی استقلال یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده و با ثبت ۱۰ گل و ۳ پاس‌گل آمار درخشانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی از خود به جای گذاشته و در یک‌قدمی صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد.

کوین یامگا شب گذشته و در مصاف با صنعت نفت آبادان در نقش گلساز درخشید و توانست گل ۳ امتیازی تیمش را در مصاف با حریف آبادانی برای امیرحسین حسین‌زاده بسازد تا در آستانه‌ دربی ۹۸، آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد.

در تاریخچه دربی، پرسپولیس ۴ گلزن خارجی داشته (ایمون زاید ۳ گل، بشار رسن ۲ گل، عیسی ترائوره و جری بنگستون ۱ گل) اما برخلاف سرخ‌پوشان، هیچ‌کدام از بازیکنان خارجی استقلال موفق به گلزنی در دربی نشده‌اند.

آمادگی بالای کوین یامگا هواداران استقلال را امیدوار به آن کرده که این ستاره‌ فرانسوی بتواند طلسم‌شکنی کند و اولین گلزن استقلال در تاریخ دربی تهران شود.

البته که به جز یامگا، ژستد و آمانوف دو خارجی دیگر استقلال در کنار سیلوا این فرصت را دارند تا در مسابقه‌ هفته آینده استقلال-پرسپولیس به اولین گلزن خارجی آبی‌ها در تاریخ دربی بدل شوند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس