کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی 48 ساعت در هرمزگان


کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی 48 ساعت در هرمزگان

در 48 ساعت گذشته با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در هرمزگان، 51 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 78 فقره پرونده در حوزه سرقت تشکیل و ضمن شناسایی و دستگیری 23 متهم دیگر در خصوص سایر جرایم، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان و با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته، یک تن و ۴۵۹ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد.

به گزارش ایرنا؛ سردار غلامرضا جعفری شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: با اجرای طرح مذکور علاوه بر کشف این میزان مواد مخدر، بیش از ۹ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز، ۱۶۲ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق، یک میلیون و ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۱۴۳ راس دام زنده قاچاق نیز کشف شد.

وی ارزش محموله های قاچاق کشف شده را ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح ضمن شناسایی و دستگیری ۶۳ سارق ، ۲۰۶ تبعه بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت، ۳۶۹ معتاد متجاهر و بلامکان نیز در محلات جرم خیز و آلوده، جمع آوری و به کمپ های مربوطه تحویل داده شدند.

سردار جعفری تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته با اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در هرمزگان، ۵۱ فقره پرونده در حوزه قاچاق و ۷۸ فقره پرونده در حوزه سرقت تشکیل و ضمن شناسایی و دستگیری ۲۳ متهم دیگر در خصوص سایر جرایم، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، بیان داشت: از همه شهروندان خواستاریم تا به منظور برقراری نظم و امنیت بیشتر و برخورد با قاچاقچیان، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!