استاندار تهران: در پیگیری مطالبات مردم جدی هستیم


استاندار تهران: در پیگیری مطالبات مردم جدی هستیم

تهران - ایرنا- استاندار تهران گفت: همواره در اجرای کارها پیگیر مطالبات و خواسته های به حق مردم هستیم و به صورت جدی آنها را دنبال می کنیم.

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار ایرنا، محسن منصوری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهریار که باحضور حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس و دیگران مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید منتظر ی شهریار برگزار شد تصریح کرد: برای انجام کارها و مطالبات به طوری که شایسته مردم باشد ما نیازمند کار جهادی، مومنانه و صادقانه هستیم که این امر نیازمند تغییر مدل حکمرانی در تهران است.

منصوری بیان داشت : در نگاه جدید مدیریتی، مردم هم در بعد اجتماعی و هم اقتصادی باید دخیل بوده و مشارکت داشته باشند.

وی همچنین خواستار استفاده از نیروهای جوان و نخبه کشورمان در به کارگیری امور شد و افزود : در شهرستان شهریار ما کم از این نخبگان توانمند و صالح نداریم که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و ماموریت ما این است که افراد مومن و صادق در انجام امور را حمایت کنیم.

منصوری با اشاره به نامه شهید بهشتی به امام راحل که در آن به دو نوع بینش مدیریتی اشاره شده است خاطرنشان کرد: ما به یک مدیریت و حکمرانی اسلامی نیازمندیم که یکی از مولفه های آن انجام کار جهادی و شبانه روزی است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که ما بایدیاد بگیریم در انجام امور به یکدیگر اعتماد داشته باشیم و فراتر از امکانات موجودمان تلاش و کار انجام دهیم افزود : ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، ایام کرونا و شرایط اقتصادی جاری به برکت و حرمت خون شهیدانمان و ارواح مطهر آنان در زندگی پیشرفت داشته ایم.

استاندار تهران در ادامه بیان داشت: با کار عادی نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم چرا که امکانات و ظرفیت‌های کشور طوری است که اگر بخواهیم به آنها اتکا کنیم ممکن است کشور با اختلال مواجه شود.

وی در ادامه گفت: اگر توانسته ایم فراتر از داشته‌هایمان کار کنیم به سبب این است که در انجام کارها اتکا ما به مردم بوده است و لذا فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی