جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3 + فیلم


جنسیس G70 در مقابل BMW سری 3 + فیلم

برند جنسیس مدتی است که به یکی از زیرمجموعه‌های هیوندای تبدیل شده است.

بی ام و سری ۳: سالیان سال است که بی ام و جزو ۱۰ برنده سازنده خودروهای لوکس بوده و بسیاری از علاقمندان را به خود جذب کرده است؛ بی ام و سری ۳ در شش نسل متوالی از سال ۱۹۷۵ تاکنون ساخته می‌شود. این خودرو در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک تولید می‌شود. ب ام و سری ۳ پرفروش‌ترین مدل کمپانی ب ام و است به طوری که حدود ۳۰٪ از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری است.

سری ۳ با مجموعه‌ای کامل از پیشرانه‌ها، محفظه بار مفید ارائه می شود؛ فرمان نمی‌تواند بازخورد مفیدی ارائه دهد، سیستم تعلیق تطبیقی ​​موجود به نظر تنظیم نشده و طراحی قدیمی است.

ب ام و چندین تغییر جزئی در سری ۳، ۲۰۱۸ ایجاد کرد؛ شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که سیستم اطلاعات سرگرمی جدید BMW، iDrive ۶.۰، در همه مدل‌ها استاندارد است و قابلیت صفحه نمایش لمسی را در جایی که سیستم‌های قبلی به یک دستگیره چرخشی متکی بودند اضافه می‌کند.

چراغ‌های جلو LED نیز استاندارد هستند و چراغ‌های مه شکن LED برای اولین بار در لیست تجهیزات استاندارد ۳۲۰i سطح پایه ظاهر می‌شوند. رنگ بیرونی (Sunset Orange Metallic)، رنگ چرم داخلی (Cognac Brown Dakota) و رنگ تزئینات داخلی (Aluminium Dark Carbon) همگی با قیمت مناسب قابل استفاده هستند.

یک بسته Shadow Sport با تزئینات سیاه روی چرخ‌ها، چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره و اسپویلر جلوی پایینی وجود دارد. همه مدل‌های سری ۳ - حتی نسخه‌های دیزلی و پلاگین هیبریدی - رانندگی خوبی را به ارمغان می آورند و می‌توانند عملکرد چشمگیری داشته باشند.

هر موتور بنزینی، از موتور ۲.۰ لیتری چهار لیتری توربوشارژ ۱۸۰ اسب بخاری در ۳۲۰i تا موتور ۶ سیلندر توربوشارژ ۳۲۰ اسب بخاری در ۳۴۰i، به نظر می‌رسد که قدرت بیشتری نسبت به آنچه اعلام شده تولید می‌کند.

گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در هر سری ۳ استاندارد بوده و گیربکس دستی شش سرعته بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس است. هر دو گیربکس عالی هستند.

جنسیس G۷۰: این خودرو این اولین تلاش برند جدید جنسیس برای ساخت یک سدان اسپرت قانونی است. G۷۰ مورد تحسین تمام رانندگان قرار گرفته است.

این خودرو نه تنها ارزش بیشتری نسبت به خودرو‌های دیگر مانند بی ام و سری ۳ دارد و رانندگی جذاب تری را فراهم می کند، بلکه تجربه‌ای به همان اندازه ممتاز را ارائه می‌دهد. جنسیس از نظر ظاهری بسیار زیباست، با موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا V-۶ توئین توربو در دسترس است که نیرو را به عقب یا هر چهار چرخ می‌فرستد.

در حالی که این سدان اسپرت با کیا استینگر پلتفرم مشترکی دارد، اما با امکانات متفاوتی عرضه می شود. قیمت جنسیس G۷۰، به دو انتخاب موتور بستگی دارد: یک چهار سیلندر توربوشارژ (۲.۰T) و دو توربو V-۶ (۳.۳T)؛ در حالی که هر دو دارای یک گیربکس اتوماتیک استاندارد هستند، تنها ۲.۰T دیفرانسیل عقب دارای گیربکس دستی اختیاری است.

یکی از معایب‌ این خودرو که شاید برای خیلی‌ها مزیت باشد، سیستم تعلیق نرم آن خواهد بود که چندان مناسب بازار استرالیا نیست. سیستم فرمان اتومبیل دقیق بوده و پاسخ مناسبی به درخواست‌های شما می‌دهد که در نسخه چهارچرخ محرک به دلیل افزایش وزن اتومبیل، عملکرد آن اندکی کم رنگ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان