کاشت 17 اصله نهال توسط بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش


کاشت 17 اصله نهال توسط بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: به مناسبت هفته «منابع طبیعی» 17 اصله نهال به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش غرس شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: هفته «منابع طبیعی» فرصتی برای احیای منابع طبیعی محیط زیست پیرامونی مان با کاشت نهال و توسعه درختان است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، افزود: کاشت نهال اگرچه فواید بسیاری در حیات جامعه دارد اما از نگاه ائمه اطهار (ع) نیز بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بدین سبب و همزمان با هفته «منابع طبیعی» و روز «درختکاری»، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» نیز از قافله عقب نمانده و اقدام به کاشت نهال در محیط پیرامونی مسجد کردند.

مقتدری عنوان کرد: بچه های مسجد با کاشت 17 اصله نهال در محیط بیرونی مسجد، نه تنها در این امر خداپسندانه سهیم شده بلکه در احیای محیط زیست و منابع طبیعی مشارکت کردند.

وی عنوان کرد: این اقدام از سوی بچه ای مسجد و با هدف حفظ و احیای محیط زیست انجام شد که شهرداری و شورای شهر گراش نیز در این امر سهیم بودند.

به گزارش شبستان، در تقویم کشور ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه هفته «منابع طبیعی» نامگذاری شده و ارگان ها، نهادها و دستگاه های مختلف هر سال در این ایام به کاشت نهال در نقاط مختلف اقدام می کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...