امروز در جهان هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد


امروز در جهان هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه امروز در جهان هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد، گفت: بدعهدی آمریکا در برجام این کشور را در عرصه بین المللی رسوا کرده است.

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: عملکرد آمریکایی‌ها در طول سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که امروز دیگر هیچ کس به این کشور اعتماد ندارد.

وی افزود: بدعهدی‌های آمریکا در ماجرای برجام ، این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در عرصه بین‌المللی رسوا کرده و کاری کرده که امروز همه از این کشور تضمین می‌خواهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: امروز هژمونی آمریکا فرو ریخته و چهره کریه آن بر همگان نمایان شده و به همین خاطر است که موجی از نفرت را‌‌‌‌‌‌‌‌ در میان مردم کشورهای مختلف از آمریکا شاهد هستیم.

حقیقت‌پور با اشاره به لزوم خواستن تضمین از آمریکا برای انجام تعهدات برجامی اش خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر کشوری به فکر منافع ملی خود است و روسیه و چین هم امروز این تضمین را‌‌‌‌‌‌‌‌ از آمریکا می‌خواهند تا بتوانند روابط اقتصادی و تجاری‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌ با ایران داشته باشند.

وی افزود: همان طور که گفتم امروز دیگر هیچ کس در جهان به آمریکا اعتماد ندارد، حتی عربستان سعودی که از متحدان آمریکا در سطح منطقه بود امروز سیاست‌مداران آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شناخته و در حال گسترش روابط اقتصادی خود با روسیه و چین است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز به همگان جرات داد تا در مقابل آمریکا بایستند و علیه‌اش موضع بگیرند. این انقلاب اسلامی بود که جبهه مقاومت را‌‌‌‌‌‌‌‌ تشکیل داد و به ملت‌های منطقه این جرات و جسارت را‌‌‌‌‌‌‌‌ داد که می‌توان جلوی کشوری مثل آمریکا هم ایستاد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب راند.

امروز در جهان هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد

حقیقت‌پور در پایان گفت:‌ امروز همگان دیدند که آمریکا با ملت افغانستان چه کرد، اظهارنظرهای رئیس جمهور پیشین این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد بدعهدی‌های آمریکا شنیدند و دیدند که آمریکایی‌ها چندین میلیارد دلار از ثروت‌های ملت افغانستان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به یغما بردند و هیچ کاری برای آنها نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی