نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در حفظ حقوق بیت المال منصوب شد


نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در حفظ حقوق بیت المال منصوب شد

ایران اکونومیست- طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، حسین معصوم به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بین المال منصوب شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در حفظ حقوق بیت المال منصوب شد

در بخشی از حکم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خطاب به حسین معصوم آمده است؛

نظر به سوابق تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و لزوم حفظ حقوق بین المال در اراضی و منابع طبیعی و ضرورت شناخت،هماهنگی، برنامه ریزی و ارایه راهکارهای علمی و عملی برای برخورد قاطع با پدیده زمین خواری و معترضین و متجاوزین به اراضی دولتی و انفال ... به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در شورا، ستاد و کارگروه مذکور منصوب می شوید.

مقتضی است با بهره گیری از ظرفیت های همه معاونت ها، شرکت ها و مدیران ستادی با تشکیل کارگروه مرتبط با موضوعات مطرح شده ساختار موحود شورای حفظ حقوق بین المال را ارتقا داده و در تعامل و پیگیری مصوبات شورای حفظ حقوق بین المال و در تعامل با قوه قضاییه در سراسر کشور و تقویت و بکارگیری نیروهای توانمند حقوقی پرونده های مهم و کلان مطروحه را ساماندهی و با همکاری معاونت ها و شرکت های ذی ربط تعیین تکلیف کنید.

ساعتی قبل با حضور اسلامیان معاون توسعه وزارت راه و شهر سازی حسین معصوم معارفه شد. در این مراسم از خدمات وی به عنوان پیش کسوت حفظ حقوق بیت المال مورد اعتماد وزیر راه قدردانی شد.

حسین معصوم تا تیرماه سال 98 نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای حفظ حقوق بیت المال بود که طی اقدامی ناگهانی از سوی وزیر وقت جای خود را به سلیمانیان داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن