مبلغ قرارداد رافائل سیلوا با استقلال لو رفت!


مبلغ قرارداد رافائل سیلوا با استقلال لو رفت!

مدافع خارجی و برزیلی تیم استقلال برای حداکثر 12 بازی در استقلال قرارداد سنگینی را بسته است. نوشته مبلغ قرارداد رافائل سیلوا با استقلال لو رفت!...

مبلغ قرارداد رافائل سیلوا با استقلال لو رفت!

جذب رافائل سیلوا بازیکن خارجی چقدر برای استقلال آب خورد؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 | 13:40
مبلغ قرارداد رافائل سیلوا با استقلال لو رفت!

مدافع خارجی و برزیلی تیم استقلال برای حداکثر ۱۲ بازی در استقلال قرارداد سنگینی را بسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در استقلال نگه دارند تا پایان فصل فصل به سربازی بروند اما با اعلام رسمی موضع نظام وظیفه، این دو بازیکن برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی راهی ملوان انزلی شدند.

فرهاد مجیدی که به واسطه عملکرد خوب و فوق‌العاده خط دفاعی تیمش استقلال را به صدر جدول برده بود، به باشگاه اعلام کرد با توجه به جدایی یزدانی و مرادمند و همچنین پیوستن عارف آقاسی به فولاد خوزستان این باشگاه باید هر چه زودتر یک بازیکن خارجی آزاد جذب کند. بررسی اعضای کادرفنی در نتیجه به انتخاب رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق الفیصلی عربستان رسید.

این بازیکن ۲۹ ساله پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی دو روز پیش قراردادش را با استقلال امضا کرد و روز گذشته نیز برای اولین بار تمرینش را با آبی‌پوشان انجام داد. نکته قابل تامل در پیوستن رافائل به استقلال بستن قرارداد تا پایان فصل بود. ظاهرا به دلیل هزینه‌های زیاد سایر خارجی‌های استقلال تصمیم گرفته شد قرارداد این بازیکن چند ماهه بسته شود، ضمن اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده اگر نیاز به تمدید باشد در پایان فصل موضع خود را اعلام خواهد کرد.

حضور چند ماهه سیلوا در استقلال چیزی در حدود ۷ میلیارد تومان آب خورده است، این در حالی است که تنها ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده و اگر استقلال به فینال جام حذفی هم برسد نهایت ۱۲ بازی برگزار می‌کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس