پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت روز شهید


پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت روز شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت.

سلام بر شهدا و درود به روح بلند و رفیعشان که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی، در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام نهادند و با گذر از همه تعلقات دنیوی، به درجات اعلی علیین «رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَ رَضوا عَنهُ» و فیض عظمای «فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا» نائل آمدند.

یاد شهیدان، یادبود ارزشهای انسانی و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است، از این رو «روز بزرگداشت شهدا» فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن، به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با الهام از مفاهیم والای جهاد و شهادت و نثار جان خویش، الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را معنا بخشیدند.
بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور و غیور ایران همواره به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم شهیدپرور استان ایلام به ویژه جامعه معزز ایثارگری و همه خادمین گرانقدر شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک عرض نموده و امیدوارم مدد و عنایت ویژه شهدا و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان توشه آخرتمان گردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...