«مهدویت،دوران ظهور» علاقمندان به کتابخوانی را در سمنان به مسابقه فراخواند


«مهدویت،دوران ظهور» علاقمندان به کتابخوانی را در سمنان به مسابقه فراخواند

سمنان- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «مهدویت،دوران ظهور» به مناسبت جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در این استان برگزار می‌شود.

محمد طاهریان عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطر نشان کرد که کتاب مهدویت، دوران ظهور نوشته رحیم کارگر است و مسابقه ای که از این کتاب برگزار می شود با حمایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

وی یادآور شد: برگزاری این مسابقه از فردا دوشنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز می شود و تا ۲۳ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی مطالعه کتاب در زمینه آشنایی با فرهنگ مهدوی را بسیار ارزشمند ذکر کرد و افزود: نسل نوجوان و جوان باید مخاطب ویژه برای برگزاری مسابقه کتابخوانی مذکور باشند.

طاهریان در توضیح نحوه شرکت در مسابقه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کتاب فقط پاسخ صحیح سؤال‌ها را در قالب یک کد هفت‌ رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ ارسال کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت سؤالات وفایل الکترونیکی کتاب مسابقه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی " www.semnanpl.ir " مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک