بازیکن بی اثر پرسپولیس دردسرساز شد+ ساعت و زمان دیدار استقلال و پرسپولیس


بازیکن بی اثر پرسپولیس دردسرساز شد+ ساعت و زمان دیدار استقلال و پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به صورت خودخواسته از بازی بزرگ دور برگشت لیگ برتر محروم شد.

بازیکن بی اثر پرسپولیس دردسرساز شد+ ساعت و زمان دیدار استقلال و پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تهران ادامه دارد که فاصله ۶ امتیازی دو تیم در جدول حساسیت‌های دربی ۹۸ پایتخت را بیشتر از همیشه کرده است.

سرخپوشان پایتخت که برای کاهش فاصله خود با استقلال که به صدر تکیه زده است نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد همچنان با بحران کمبود مهاجم دست و پنجه نرم می‌کند.

برد دو بر یک سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی رقم خورد که شیرزود تمیروف مهاجم تازه وارد نیز نتوانست گلزنی کند تا یحیی گل محمدی بار دیگر نگران گلزنی تیمش شود.

کمبود مهاجم در پرسپولیس در حالی رقم خورده است که عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان پایتخت پس از گذشت سه ماه از مصدومیت خود همچنان زیر تیغ جراحی نمی‌رود و با اصرار عجیب خود می‌خواهد روند درمانی را با تمرین در کنار هم تیمی‌هایش طی کند.

او که می‌خواست خودش را به هر طریق ممکن آماده دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال تهران کند حالا در تمرینات هم نمی‌تواند فوتبال درون تیمی بازی کند تا دست یحیی گل محمدی را با روند درمانی خود در پوست گردو بگذارد.

عیسی آل کثیر که مدعی شده بود می‌تواند خیلی زود با تیم تمرین کند به طور قطع تا پایان فصل برای سرخپوشان به میدان نخواهد رفت تا ابهام بزرگ درباره روند برخورد باشگاه و سرمربی تیم با بازیکنی که از دستورات پزشکی چشم‌پوشی کرده است به وجود آید.

مهاجم پرسپولیس که در فصل گذشته موفق شد برای سرخ‌ها در دربی گلزنی کند حالا چاره‌ای جز تماشای دیدار دو تیم از تلویزیون ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال تهران دربی ۹۸ پایتخت را برگزار می‌کند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط