رادیو جوان با 4 ویژه برنامه دو ساعته به استقبال نوروز می‌رود


رادیو جوان با 4 ویژه برنامه دو ساعته به استقبال نوروز می‌رود

رادیو جوان با 4 ویژه برنامه دو ساعته در ایام نوروز و همچنین برنامه‌های کوتاه نوروزی مهمان مخاطبان رسانه ملی خواهد بود.

زهره عبدالرحیم تهیه‌کننده برنامه «تازه‌شو» در مورد این برنامه گفت: ساختار این برنامه هر سال با رسیدن بهار و تازه شدن طبیعت تغییر می‌کند. امسال قرار است در کنار محور اصلی برنامه به موضوعات مهمی مثل هویت ملی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در قالب آیتم‌های متنوع بپردازیم.

موضوعات تازه‌شو در آیتم‌های متنوعی که برگرفته از هفت سین نوروز است، به مخاطبان ارائه خواهد شد. تازه‌شو در ایام نوروز به تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم و اجرای مجید عسگری، از ساعت ۱۰ صبح همراه شنوندگان رادیو جوان خواهد بود.

جوان پسند مخصوص جوان‌های روستایی

سولماز ادیبی تهیه‌کننده برنامه «جوان‌پسند» هم می‌گوید، این برنامه بر پایه موسیقی و حال خوب بنا شده و در هر برنامه یک بخش نظرسنجی مردمی برای انتخاب ترانه برتر خواهیم داشت.

به گفته وی از بخش‌های ویژه این برنامه ارتباط با شهرستان‌های مختلف است. این برنامه در ایام نوروز هر روز از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

جنگ شادی و طنز عصرگاهی با «صد سال به این سال‌ها»

عباس پیری یکی از تهیه کنندگان این برنامه است؛ «صد سال به این سال‌ها» سعی می‌کند در کنار شور و نشاط عصرگاهی که به شنونده منتقل می‌کند، با نگاهی طنز به همه موضوعات بپردازد و در قالب یک برنامه شاد و با ریتم تند تقدیم مخاطبان شود.

این برنامه تا ۱۳ فروردین با اجرای اشکان صادقی و به همراه آیتم‌های طنز متنوع از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود.

سفر به روستا‌های ایران با جوونی که شما باشی

در مستند «جوونی که شما باشی»، با سفر گزارشگران به تمام نقاط کشور با سبک زندگی شهری و مخصوصاً روستایی آشنا می‌شویم. در این مستند جوانان نخبه یا کارآفرینان روستایی که برخلاف سایر مردم از شهر به روستا مهاجرت کرده‌اند و همینطور افرادی که با فعالیت‌های اقتصادی مثل بوم‌گردی باعث جذب گردشگر شده‌اند، از سوژه‌های اصلی خواهند بود.

«جوونی که شما باشی» در ایام نوروز هر شب و پس از نوروز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، از ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه جوان خواهد رفت.

همسایه ستاره ویژه نوروز از برج میلاد

برنامه «همسایه ستاره» به تهیه کنندگی عباس پیری که با میزبانی از زوج‌های جوان در ایام سال از برج میلاد به صورت یک برنامه استیجی روی آنتن می‌رفت، با حضور هنرمندان، خوانندگان و استندآپ کمدین‌ها حال و هوای نوروزی به خود می‌گیرد.

برنامه «رادیوم» هم از توفیقات و دستاورد‌های علمی بشر در قرن چهاردهم صحبت خواهد کرد و پیش بینی‌هایی برای پیشرفت‌های علمی در قرن جدید خواهد داشت.

برنامه «پرچمدار» هم که در طول سال با معرفی و چهره سازی نخبگان و برگزاری رقابت بین آن‌ها تا مراحل نهایی پیش رفته بود، در ایام نوروز مراحل نیمه نهایی و فینال خود را برگزار خواهد کرد.

«کافه بهار» از فرهنگ و هنر نوروزی ایران خواهد گفت و «قرنی نو» نیز با بیان طنز سعی داد موضوعات اجتماعی روز و نوروز را به چالش بکشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا