مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان آغاز شد


مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان آغاز شد

سازمان اداری و استخدامی کشور برای آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر مرحله تکمیل ظرفیت اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ و همچنین اطلاعیه‌های ۲۱ فروردین، پنجم، ۱۲ و ۱۵ اردیبهشت، ۲۰ و ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ درخصوص این آزمون استخدامی(موضوع تکلیف بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، موضوع آزمون استخدامی ۱۲ تیرماه) مرحله تکمیل ظرفیت تعیین شد.

براساس این اطلاعیه، در راستای اجرای بند (۱۲) بخش هفتم (تذکرات مهم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام یاد شده و با توجه به اینکه ظرفیت برخی از شغل محل‌های دستگاه‌های اجرایی حاضر در این آزمون تکمیل نشده، این امکان برای متقاضیان پذیرفته نشده‌ای که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت کرده‌اند، فراهم شده تا در صورت دارا بودن شرایط احراز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

متقاضیان پذیرفته نشده می توانند از امروز (یکشنبه) ۲۲ اسفند تا پنجشنبه ۲۶ اسفند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب شغل محل‌های جدید از بین شغل محل‌های اعلام شده، اقدام کنند.

همچنین متقاضیان ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات اصلاحی ذیل، جهت اطلاع از شرایط احراز تحصیلی و شرایط اختصاصی دستگاه‌های پذیرنده، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر را مطالعه کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

در این اطلاعیه اصلاحات و تذکراتی به شرح زیر منتشر شده است:

اصلاحات دفتر چه راهنمای ثبت نام

۱. در عناوین شغلی مامور اجرایی محیط زیست ۶-۱ و نگهبان سازمان حفاظت محیط زیست، با عنایت به ضوابط بند(ز) ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه شماره ۸۸۳۸۴/۴۴۱۷۸ مورخ ۸۹/۰۴/۲۲ از داوطلبان متقاضی، ارزیابی عملی سنجش سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار به عمل خواهد آمد.

۲. در شرایط احراز شغل " کاردان حراست " رشته تحصیلی " علوم انسانی" حذف شده است.

تذکرات مهم

۱. با توجه به اینکه، این مرحله از آزمون صرفاً جهت تکمیل ظرفیت شغل محل‌های فاقد فرد پذیرفته شده نهایی در آزمون فوق‌الذکر است، بنابراین صرفاً متقاضیانی که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده باشند، مشروط به دارا بودن شرایط ذیل مجاز به انتخاب شغل محل‌های اعلام شده هستند:

الف- براساس ترتیب نمرات مکتسبه جهت مرحله بررسی مدارک به دستگاه‌های اجرایی معرفی نشده‌اند.

ب- در صورت معرفی برای مرحله بررسی مدارک، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نشده‌اند.

۲. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر پنج (۵) شغل محل از همان رشته شغلی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، اقدام کنند.

۳. در مرحله تکمیل ظرفیت، متقاضیان براساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت‌های انتخابی و با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده در این مرحله پذیرفته خواهند شد. پذیرش متقاضیان در هر یک از شغل محل‌ها صرفاً براساس نمره مکتسبه آن‌ها و در رقابت با سایر متقاضیان ضمن درنظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل‌ها صورت خواهد پذیرفت.

۴. در صورت قبولی متقاضیان در هر کدام از اولویت‌ها، بعد از اعلام نتیجه امکان جابجایی و تغییر اولویت وجود ندارد، لذا متقاضیان درخصوص انتخاب ترتیب اولویت‌ها دقت لازم را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس